Pazar, Aralık 4, 2016
Gri yünden örgü manto

Gri yünden örgü manto

32

örgü manto

Evet sevgili 10marifet sakinleri, yeni bir yayınla karşınızdayım. Biliyorum gözleriniz yollarda kaldı, bu Zulaltan neden yeni yazılar yollamıyor diye düşünmekten saçlarınızın dip boyası gelip durdu da, kuaförden çıkamaz oldunuz değil mi? İşte ben de sizi bu dertten kurtarıyorum, değilse kendimi düşündüğümden değil ha! Tamam yüzde 99.5 kendimi düşünmüş olabilirim :) Bu örgü manto çalışmamın geri kalan görselleri için bloguma bakıverin artık :) Evet! Gördüğünüz gibi benim de blogum var. Bu bir kıyamet alameti olabilir, tez namaza, oruca başlayın derim ben, çünkü benim gibi birinin blog açması hiç normal bir şey değil ;) Değil değil hiç değil !!

örgü manto

Aslında blogumda da aynı resimler var, bakmanıza gerek yok! Ben baktım pek havadar bir blog değil, içiniz  sıkılır, bence hiç gerek yok ;) Ben uyardım bak! Sonra şikayet etmeyin kuzum :D

Paylaş
zulaltan

32 YORUMLAR

  1. aa iki serpil benim mantoya yorum yapmış dilek tutayım bari ama dileğimi söylemem :) çok teşekkürler güzel serpiller :) serpilciğim kırmızıyıda yolladım marifete canımm :)

  2. Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş.
    Blog bence tam da size lazımdı. Sizde bence söylenecek daha çok söz vardır. Bunun için de blog en iyisi )

  3. Çok sevgili peşkir, çok teşekkürler :) zaten 10marifet’te imla hatası dolu yazılarımla yeterince dil katli yapıyordum,şimdi de blog açıp dil katlimi iyice geniş kitlelere yayacağım. sonunda türk dil kurumu beni rtük’e şikayet edip beni sonsuza kadar trt ‘nin 40 yıllık kuş belgesellerini izlemeye mahkum edecekler. yok! ben boş sözler söyleyen biriyim, güzel sözleri söyleyen birini tanıyorum, kaleminden bal damlayan biri :)ahhh! keşke öyle güzel söz söyleyenlerden olsam :D

  4. Kendinize haksızlık ediyorsunuz. Zevkle okuyorum sizi. Kaleminden bal damlayanın kategörisi farklı ,sizin farklı. Lütfen devam edin.

  5. zulaltancığım :) napmışsın böyle ? vallahi çok çok güzel olmuş, olsa da ben de giysem :) yazıların zaten ayrı bir güzel, okuması zevkli :) ellerine, gözlerine ve bir de kalemine sağlık diyeyim :D

  6. :D Çok sağol Sevgili Munures, ben de severek giyiyorum :) ayy ben de öyle kalemlik yetenek yok canım! derdimi henüz kelimelere tam yansıtamıyorum, ben kalemi çıkartınca kelimeler firar ediyor, ara ki bulasın :)
    Sevgili Peşkir ve Sevgili Munures çok teşekkürler :D

  7. Uzun zamandır marifete uğramayı unutmuştum. Geldim,mantolarını gördüm,blogunu da…Hepsini çok beğendim. Eline sağlık demek istedim. On Marifette eskilerden kimseye rastlamadım bu gün. Yeniler de beni pek tanımazlar.herkese sevgiler.

  8. Nalana Hanım, gerçekten de siz marifetin en eski üyelerindensiniz ,neden bu kadar arayı açtınız kuzum marifet benim gibi delilerin eline kaldı siz buralara uğramayalı. artık daha sık uğrayında yenilerle eskiler kaynaşsın canım. çok teşekkürler güzel yorumunuz için
    biz yeni üyelerden de size sevgiler ..:)
    Sevgili Nuraycatarımlar , çok teşekkürler güzel yorumun için :)

  9. beğenmenize sevindim :) içinde adriana lima gibi hatun da olsa daha da şık olurdu tabii benim manto :)
    Hobilenelim çooook teşekkürler :)
    Neslihanmetin çoook teşekkürler :)

  10. evet!! Şenay sen çoğunluğun aksine bunu beğendin kuzum :) neden acep :)ama çok kullanışlı bir renk her kıyafete uyum sağlar :)

  11. kuzum sen beni kıskançlıktan patletcen mi ??? bu ne sabır canım maşallah maşallah bende oğlana hırka örem diyom en kalın ipe bakıyom bi de sen kendine manto örmüşsün tütütütü maşallah ( bu arada tükürüğümle yıkandın haberin olsun :) )

  12. Hoşgeldin Yağmuryürek, bayramın nasıldı sende kurbanlık kovaladın mı sokaklarda bakem :)
    Sürekli örersen 2.5 hafta da bitiyor canımm iş örmeye başmakta :) çoook teşekkürler canım benim, Şenay da griyi beğendi demek siz mantoda canlı renk tercih etmiyorsunuz :) ben de izmir’e yağmur yağdı zanneddiydim meğerse senin tükürükmüymüş kızzz :D kalın şişle ördüm bunu canım o zaman çabuk bitiyor :)

  13. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. sanırım çok sabırlı bir insansınız .böyle bir manto kaç günde biter ve kaç kilo yün ile örülür maşallah size.

  14. @ seldabarka çok sağolun :) 13 ya da 14 adet yumak ve 5 no şiş yeterli bu mantoyu örmek için .bir işçi gibi düzenli örerseniz 2.5 ya da 3 haftada biter :)

  15. Zulaltan, sabrına hayran olmamak mümkün değil… Manton harika, isterdim böyle bir sabrım olsun da kışı böyle şahane bir mantoyla geçireyim… Ben 10 yıldır filan bir şal örmeye çalışıyorum ve elime aldığımda içime sıkıntı gelip hemen bırakıyorum da… ;)
    Bloguna baktım da niye öyle diyorsun anlamadım doğrusu, bence kimse sözünü dinlemesin ve baksınlar bloguna :) … Acemi çizimleri sen mi çizdin? Çok güzeller… Ellerine sağlık

  16. Sevgili Nilüfer Hanım, siz nerelerdesiniz uzun süredir yoksunuz 10marifet sahalarında.Aslında dikiş işi daha zor geliyor, makina ayarı bozulur, en sevmediğim iş ütü yapmak gerekir. örgü öylemi ya!!! oturduğun yerde ör şişin ayarı bozulmaz, düm düz örersin tv izlerken bile. ama sanırım siz hareketli bir insan olduğunuz için örgü size sıkıcı gelir, ben pek sıkılgan biri değilim, pek gezmeyide sevmem o yüzden örgü bana sabır gerektiren bir durum gibi gelmiyor . sizin diktiğiniz çantaları yapmak da bana zor görünüyor. demek herkes sevdiği şeyi daha çabuk ve sıkılmadan yapıyor.
    çok teşekkürler güzel yorumunuz için :) kendinzi fazla özletmeyin arada uğrayın canım buralara :)

  17. sabırr sabırrr sabırrr yani.. brawo vallaaa.. nasıl da sabırla tamamlanmış.. ellerinize sağlık.. çok şık çok güzel..

  18. zulalatan kaç yıl sürdü bunu yapmak şayet ben başlasam bir sene sürerdi heralde boyda uzun benim oooo bitmezdi…eline sağlık ii sabır vallaha

  19. haha Sevgili rapunzel-esk-, düzenli sabah akşam örersen 2.5 bilemedin 3 hafta sürer ben 2.5 haftada ördüm :) çok teşekkürler :)5 numara şiş ve kalın bir ip kullandım:)