Güzel bir panonun bütün yapılış aşamaları

-

önce çamurdan bir plaka açtım ve üzerine yine çamurdan kayık,tekne, iskele vb. çizip,gerekli yerleri çamur yapıştıra yapıştıra boyutlandırdım…

tüm düzeltmeleri bitirdim. üzerini naylon poşetle örtüp,yavaş yavaş kurumaya bıraktım.

tamamen kuruduktan sonra,fırınlandı…ve pişme işleminden sonra fırından çıktı…

Eyvah ! fırında sağ üst köşesi, çatlamış.tam fırından çıkartıp elime aldım,bir de kırıldı o çatlak kısımdan :(

burayı yapıştırmam lazım :(

seramik kırıklarında çok güçlü bir yapıştırıcı kullanmak lazım.kurstan yarım saat izin alıp gidip yapıştırıcı aradım…ve zor buldum bunu…(çok güçlü yapıştırıcı.kutuda 2 ufak tüp.ikisini eşit oranda karıştırıp öyle kullanıyoruz.kutu fiyatı 2 TL.)yapıştırdım.bu yapıştırıcının da ne kötü bir rengi var..simsiyah sırıttı panoda..ama çok da sağlam tuttu iki parça birbirini…

haydi şimdi benim usulden boyayalım.önce siyah ayakkabı boyasıyla boyuyorum.

iştee..kapkara oldu…

şimdiii…ne yapıyoruz biliyor musunuz canlar?ahan da bunu…

şu bakır yaldıza bayılıyorum valla…(bronz yaldız da muhteşemdir haberiniz olsun)işte son hali arkadaşlar (yanındaki tabağı da ben yaptım..geçenlerle sizlerle paylaşmıştım)

bence fena olmadı…ya sizce?

hepinizi sevgiyle öpüyorum…

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn
Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi.. tiyatro eğitmeni.. yaşlı..çok yaşlı....

21 yorum gelmiş

  1. ssselen

    Çok güzel olmuş,elinize sağlık.Zaten seramik öğrenmek istiyordum.Sizi takip ettikçe hem bilgim hem de öğrenme isteğim arttı.Birgün mutlaka kursuna gideceğim.Teşekkürler paylaşımlar için…

  2. kondor

    Figen Abla gökyüzünde yani arka fonda kızıl çok son atılan siyah boya az olaydı derinlik oluşur ve gemiler daha da öne çıkmazmıydı. Aslında çok beğendim.Ama sanki buda bi ayrıntı yazmak istedim.

  3. farfin

    tamamlanmadan görmüştük dimi ablacım o zaman bile hayran kalmıştım,şu an hayranlık diyemicem hayranlıktan öte bişey bu,ya sen nasıl bir insansın böyle ki her yaptığın şeyin hakkını sonuna kadar veriyorsun hayranım sana müthiş yetenek.

  4. Figen abla

    kondorcuğum sen fotoğrafa aldırma…gerçekte,burdaki kadar koyu değil…bir de gökyüzünü o dediğin gibi yapamadım can…siyah boyayı azaltınca kötü durdu,ayrıca yapıştırılmış çatlak kısım belli oldu :(beğendiğiniz için binlerce teşekkürler canlar….tamamen her aşaması kendi el emeğim olunca,sizler ne diyeceksiniz diye gözününze bakıyorum valla…insan kendi yaptığı şeyin güzel olup olmadığına kendisi karar veremiyor çünkü…hepinize çok kocaman teşekkürler…..yorumlar gitmediği için site yönetimine de şunları geri takdim ediyorum :)502 Bad Gatewaynginx/0.4.13503 Service UnavailableNo server is available to handle this request.504 Gateway Time-outnginx/0.6.32

Bir Cevap Yazın