Hamurdan kolye

-

Sıradışı, şirin, şık :). çok şirin yaa.. çok beğendim ben. umarım siz de beğenirsiniz.. Yapım aşamaları içerde..

Resimlerle ayrıntılı yapım aşamalarına buradan ulaşabilirsiniz.Bunlar da ilginizi çekecekdekoratif aksesuarhamur boyama sanatıviking pabuçlarıkoca ayaklarconverse renklendirmeşirin ayakkabılarkocaman ceplikalfabetik magnetlerşık balkabaklarıminyatür örmelerkarpuzlu converse’imsi

25 yorum gelmiş

  1. UAlev

    çok kabalar ama yaa :S zarif olan boynu çirkinleştirmiş..nacizane görüşüm bu,sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz..

  2. yokumdiyor

    hep tercih edilen zarif takılar oluyor.. insanlar farklı tasarımları, fikirleri denemeli.. :) spor bi giyimle hoş durabilir ama.. dikkat çekici olacağı kesin..

  3. yokumdiyor

    :S anlatamadım sanırım.. neyse çok da önemli değil zaten.. yapan ve beğenen ben değilim. sadece paylaştım. istediğiniz yorumu istediğiniz cümlelerle yapın!

  4. tuffe

    Sizi kırmak istemem tabiiki.Kusura bakmayın.Hep olumlu elestrıler olacak değil ya bazen de fıkrımızı soylemelıyız gıbı geldı bana.Kitch dedıkleri şeyleri de paylasmalı tabııkı.

  5. icinizden biri

    berbat bişey bu.

    yokumdiyor diyor ki;:S anlatamadım sanırım.. neyse çok da önemli değil zaten.. yapan ve beğenen ben değilim. sadece paylaştım. istediğiniz yorumu istediğiniz cümlelerle yapın!

    bu yazınızda beğenen ben değilim yazmışsınız ama

    bu yorumu yazınızın altına yazanda sizsiniz…

  6. yokumdiyor

    fikir benden çıkmadı demek istemiştim.. ben beğenip de yapmadım yani.. yapılanı beğendim.. ne olay yaptınız bu kadar anlayamadım açıkçası. o kdar dandik paylaşımlar oluyor, hiçbirine yorum yapılmıyor, yapılmamalı da.. ister tıklar bakarsınız ister bakmazsınız olay bu kadar basit..bi rekabet varmış gibi davranıp, insanların açıklarını kolluyor gibisiniz..saçma..

  7. icinizden biri

    bu site rakabet edilecek site değil.insanlar sadece marifetlerini paylaşıyorlar.herzaman iyi yorumlar yapılmak zorunda değil.bence olayı kişiselleştirmeyin.herkes yorumunu yapar,herkes fikrini söyler,özgürdür..bence insanların becerisinde rekabet söz konusu olamaz,olmamalı.ben sadece yorumlarınızdaki çekişkiyi göstermek istedim,sizde açıkladınız zaten.kırdıysam kusura bakmayın.farklı bi amacım yoktu.

  8. acemihobici

    valla arkadaşlar oradakiler hamur değil de aynı tip ve büyüklükte elmas da olsalar takmazdım (hemen satardım) çünkü boyun fıtığı yapar bu insanı:)))) boynuna biri asılmış gibi olur insan bunu takarsa:)))) ip de boynunu çizer, hamurlar zaten bu sıcakta erir, boyası terle karışır, boynunu boyar, akar tişörtünü boyar ….yokumdiyor arkadaşım, paylaşımlar her zaman bize fikir verir, beğenilse de beğenilmese de çok faydalı bence bu tip paylaşımlar…mesela hamurdan kolye yapmayı düşünsem bunu görünce vazgeçerdim hemen:))))) paylaşım için teşekkürler:)))

  9. cikolatamolmadanasla

    acemihobici diyor ki;valla arkadaşlar oradakiler hamur değil de aynı tip ve büyüklükte elmas da olsalar takmazdım (hemen satardım) çünkü boyun fıtığı yapar bu insanı:)))) boynuna biri asılmış gibi olur insan bunu takarsa:)))) ip de boynunu çizer, hamurlar zaten bu sıcakta erir, boyası terle karışır, boynunu boyar, akar tişörtünü boyar ….yokumdiyor arkadaşım, paylaşımlar her zaman bize fikir verir, beğenilse de beğenilmese de çok faydalı bence bu tip paylaşımlar…mesela hamurdan kolye yapmayı düşünsem bunu görünce vazgeçerdim hemen:))))) paylaşım için teşekkürler:)))

    Ahahahahaaa:)))) her kelimesine katıldım harika yorum:)))

  10. yokumdiyor

    1 yıl öncesinin yorumları :) heyyy gidiiiiiii heyyyyyyyyyy. acemiciğim son noktayı çikoşcuuğumla koymuşsun üstüne laf söylemek düşmez bana.

  11. acemihobici

    anaaaaaaa, gerçekten bir yıl öncesinin yazısıymış bu, peki ben nerden buldum bunu? ilk yorumu da ben yazmışım üstelik:))))))))) dün sibeltunaya söylüyordum bir yıl öncesinin şeylerini karıştırıp bulmuşsun ve tam bir yıl sonra da yorum yazmışsın diye:)))) ben karıştırmadım da:)))) gülme komşuna gelir başına işte böyle:)))))))

  12. BynFavori42

    süpersin abla yaa :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum