HOBIUM ile ödüllü yarışmanın sonuçları

-

Screen Shot 2015-01-07 at 11.15.22

Bir ödüllü yarışma süreci daha yaşadık. Keyifliydi, faydalıydı, harika çalışmalar ve anlatımlı yazılar geldi. HOBIUM ekibi için, ilk 3’ü seçmek kolay olmadı ama ne yaparsınız, kazananları da belirlemek lazım. İşte ilk 3 sırayı paylaşanlar:

1. olan çalışma

2. olan çalışma

3. olan çalışma

Bu işlerin sahiplerinin yapması gereken, HOBIUM malzemeleri arasından toplam tutarı 250, 200 ve 150 TL olan malzemeler seçmek ve bize mail ile bildirmek. Seçimlerinizin linklerini alt alta sıralamanızı rica ederiz.

Hepinizin ellerine sağlık, onca emek verdiğiniz, güzelce anlattığınız her çalışma çok kıymetli. İşte onların hepsi de burada.

Yakında bir yarışma daha yaparız :)

shane

10 yorum gelmiş

  1. Tiny Mini Design

    Ben ne yazacağımı bilemiyorum..
    Çalışmamı beğenmeniz ve birinciliğe layık görmeniz inanılmaz mutlu etti beni.. 10marifet ekibi ve Hobium’ a sonsuz teşekkürler…

  2. shane

    @amigurumiaskina; güle güle kullanın, kim bilir neler yaparsınız seçeceğiniz hediyelerle.

  3. El_Krafto

    Yarışmaya tüm katılanları ve kazananları tebrik ediyorum. Çok hoş ve değişik şeyler yapmışsınız. Büyük bir zevkle yarışmaya katıldım ve 3. olmak benim için çok büyük ve güzel süpriz oldu. Çok çok çok teşekkür ediyorum hepinize! Bu sıcak ortamda olmaya çok keyifli! :)

  4. shane

    @girl23; her fırsatta yarışma yapmayı biz de seviyoruz. yarışma olmayınca da Ayın Marifetlisi oluyor tabii ki.

Bir Cevap Yazın