Hot Dog polimer kil

-

polimer kil
Ben bu polimerden yemek yapma işlerine iyice sardım. Bir bu eksikti bunu da yaptım. Yemeklerden vazgeçip, dahasına çalışıyorum onlar da yakında geliyor. Sizce nasıl olmuş yakışmışlar mı :P Sayfamı ziyaret etmek isterseniz buradayım.

11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    :) Tarif bitmez sen atıştırmalıklar tatlılar bitince dünya mutfağına bir girersin çıkamazsın :) Fakat bunlar kadar eğlenceli olamayacaklardır elbette :)

  2. kirmizikralice

    yapması inanılmaz zevkli zaten kendimi kaybediyorum bi bakıyorum saatler akmış gitmiş senayatilgan :)
    zulaltan benzetme süper oldu :) senfoni orkestrası hehe çok güzel :)

  3. Polimer kil ile ilgili acil bir sorum var.. Bu kilden satranç taşı yapabilir miyiz?? Ya da satranç taşı için başka bir öneriniz olabilir mi?? Bu arada elinize sağlık çok güzel görünüyor.. :)

  4. kirmizikralice

    sevgili arzu.metu öncelikle teşekkür ederim ilginiz için. Kilden satranç taşı tabii ki yapabilirsiniz ancak büyük boylarda taşlar düşünüyorsanız epeyce masraflı olabilir. Bunun için seramik kil hamuru bilmiyorum ama daha karlı olabilir sanki diye düşünüyorum. umarım yardımcı olabilmişimdir :)

  5. Çok teşekkür ederim.. Fimo ile yaptım bugün taşları.. şekil verebilecek çok fazla aletim yoktu elimden geldiğince bişeyler yaptım ama sizinkiler gibi güzel olmadı.. zamanla geliştiririm umarım :)

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum