Cumartesi, Aralık 3, 2016
İğne oyası bileklik

İğne oyası bileklik

15

iğne oyası bileklik

Şu internet denilen gavur icadı nelere kadir. Kursa gitme gereği duymadan internet sayesinde iğne oyası öğrendim. Şimdi de uygulamaya geçtim. Ufak tefek yaptıklarım var, yaptıkça fotoğraflarını çekiyorum. Sonunda da işte bunu ben yaptım diyorum. Eee madem o kadar emek verip yapmışız, sonrasında da fotoğraflarla belgelemişiz, neden bu fotoğrafları paylaşmayalım değil mi? Bu bileklik ilk iğne oyası denemesi bileklik çalışmam. Benim diye demiyorum ama valla ben beğendim.

15 YORUMLAR

  1. Harika olmuş, ellerine yüreğine sağlık, çok sevdim. İğne oyasını netten öğrendiğin belli bir blog var mı sevgili kolyem.

  2. Ooooo inanamıyorum ya ne güzel şeyler yazıp yollamışsınız. İnsanı aşka getirircesine :) Veeee özellikle müge arıkan gibi bir zat-ı muhterem bana böylesine bir yazı yazmış ya valla keyiften tavan yaptım diyebilirim. Çok sağolun. Güzellik sizin güzel gören gözlerinizde :)

  3. Çok teşekkürler. Maykicam tavsiyen için sağolasın. Bende ip kopar diye korkuyodum gerdirme işinden ama son yaptıklarımda gözünün yaşına bakmıyorum :)

  4. Çok güzel gerçekten. İğne oyası yapabilenlerin önünde saygıyla eğilirim. O ne emek Yarabbim! Ben bir çiçek yapana kadar saçımı başımı yolarım gibi geliyor. Ah bir de amigurumi, hayatta yapamayacağıma kesin kanaat getirdiğim işlerden.Size de helal:)

  5. Sevgili kolyem; sadece iğne oyaları değil, diğer malzemelerle kombine edilişi ve renk uyumu da muhteşem. Çok zevklisiniz. Bu arada birşey soracağım; iğne oyasını internetten hangi adresten öğrendiniz acaba? Hevese geldim birden, belki ben de başlarım iğne oyasına.