Cuma, Aralık 9, 2016
Kağıt boncuk yapımı

Kağıt boncuk yapımı

13
kağıt kolye
kağıt kolye

Kağıtlardan yapılan kolyelerden öyle güzel çalışmalar yapmışlarki pek çok hazır satılan boncuğa taş çıkartır bende konu hakkında bir derleme yaptım ve hem kağıt boncuğun nasıl yapıldığı hemde kullanımı hakkında güzel bilgilere ulaştım…

13 YORUMLAR

  1. ben bu boncuklardan, okul yıllarında(ortaokul) yapmıştım. şerit halinde uzun üçgen şerit kağıtlar keserek yapmıştık.

  2. ya ben sabah beri iki kere açamadım siteyi sorun oluyor bazen ya bu sanal alemde neyse; şey diyecektim annekaz iyiki açmışım…bana ilham geldi.

  3. Ben de Ankara’ da teyzemde kalıyordum. 12 yaşlarında falandım. Canım sıkılmasın diye takvim kağıtları ve unla tutkal hazırlayıp vermişti teyzem. Sabah akşam zevkle bunlardan yapmıştım.

  4. şeker bişey ! kapı süsü olarak kullanmak için üstüne birşey sürmek gerekiyor mu… vernik vs. gibi … beni aydınlatır mısınız ?

  5. gerekmiyor, şimdinin decupage mediumlarından sürünce zaten hem taş gibi hem de yapışmış verniklenmiş oluyor.sanırım bir taşta 3-5 kuş felan oldu :P

  6. vernik çok iyi olur sprey vernikler var dahada pratik olur ama mesela ben kolyeler için evde büsürü olan simli tırnak cilalarından kullanacağım renklide olur aslında ..

  7. kolyeden ziyade dekorasyonda kullanma taraftarıyım ben..simli oje de güzel fikir..(blogtaki fotoğraf) ve linkler anne kaz,çok güzel..teşekkürler…

  8. sprey vernik için kağıt kalitesi önemli ..eğer dergi kağıdı türü parlak kağıtlar olursa sprey vernik bişey yapmaz biraz uzaktan sıkılması lazım bide, ama içine emen kağıtlardansa asla vernik olmaz…zaten bunlar genelde dergi kağıtlarından yapılır…hepimiz yapmışız nerdeyse bi ara çok modaydı