Kağıt boncuk yapımı

-
kağıt kolye
kağıt kolye

Kağıtlardan yapılan kolyelerden öyle güzel çalışmalar yapmışlarki pek çok hazır satılan boncuğa taş çıkartır bende konu hakkında bir derleme yaptım ve hem kağıt boncuğun nasıl yapıldığı hemde kullanımı hakkında güzel bilgilere ulaştım…

13 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ben bu boncuklardan, okul yıllarında(ortaokul) yapmıştım. şerit halinde uzun üçgen şerit kağıtlar keserek yapmıştık.

  2. kondor

    ya ben sabah beri iki kere açamadım siteyi sorun oluyor bazen ya bu sanal alemde neyse; şey diyecektim annekaz iyiki açmışım…bana ilham geldi.

  3. sesiber

    Ben de Ankara’ da teyzemde kalıyordum. 12 yaşlarında falandım. Canım sıkılmasın diye takvim kağıtları ve unla tutkal hazırlayıp vermişti teyzem. Sabah akşam zevkle bunlardan yapmıştım.

  4. gunesedogru

    şeker bişey ! kapı süsü olarak kullanmak için üstüne birşey sürmek gerekiyor mu… vernik vs. gibi … beni aydınlatır mısınız ?

  5. Gamy

    gerekmiyor, şimdinin decupage mediumlarından sürünce zaten hem taş gibi hem de yapışmış verniklenmiş oluyor.sanırım bir taşta 3-5 kuş felan oldu :P

  6. Anne Kaz

    vernik çok iyi olur sprey vernikler var dahada pratik olur ama mesela ben kolyeler için evde büsürü olan simli tırnak cilalarından kullanacağım renklide olur aslında ..

  7. nokturn

    kolyeden ziyade dekorasyonda kullanma taraftarıyım ben..simli oje de güzel fikir..(blogtaki fotoğraf) ve linkler anne kaz,çok güzel..teşekkürler…

  8. eylul74

    sprey vernik için kağıt kalitesi önemli ..eğer dergi kağıdı türü parlak kağıtlar olursa sprey vernik bişey yapmaz biraz uzaktan sıkılması lazım bide, ama içine emen kağıtlardansa asla vernik olmaz…zaten bunlar genelde dergi kağıtlarından yapılır…hepimiz yapmışız nerdeyse bi ara çok modaydı

Bir Cevap Yazın