Keçe kapı ve duvar süsü örnekleri

-

keçe kapı ve duvar süsü örnekleri.
Rengarenk keçelerle halatlı, halatsız isteğe ve isme özel kapı süsleri hazırlıyorum. Keçelerime kurdele, güpür ve inci boncuklar eşlik ediyor genelde süsleme için.
Çocuk odası kapısı, mutfak kapısı ya da duvar ve dış kapılar için sipariş alıyorum. Keçelerimi kesmek için keçe makinası kullanıyorum, bazen de el kesimi çiçekler ve başka süsleme malzemeleri yapıyorum. Kapı süsündeki çiçeklerim genellikle ince keçeden, figürleri de yani kelebek ya da kar tanelerini de genelde kalın keçeden kesiyorum. Harfler de kapı süsüne göre kalın ya da ince keçeden kesilerek hazırlanıyor. Halatlı kısımları yaparken uygun orta boy bir tabak koyuyorum ve etrafına dolayarak sıcak silikon yardımıyla yapıştırıyorum. Genelde farklı kapı süsleri yapmayı seviyorum. Kapı ve duvar süsleri kişiye özel hazırlandıklarında kullanıldıkları eve daha samimi bir hava katıyor çoğu zaman.
Tek bir modele bağlanmayıp sürekli farklılıklar üretmeyi seviyorum. Yaptıklarım kapı süsleri ile sınırlı değil, çok çeşitli tasarımlarım var, bana profilimden ulaşabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Stafor çemberden keçe çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden ev kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Flama şeklinde keçe kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Evadan sınıf kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Sakallı ipten kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum