Keçe kumaş üzerine mimoza nakış işlemesi

-

Keçe kumaş üzerine mimoza nakış işlemesi yaptım, çanta dikmeyi planlıyorum bu keçe ile.
İnsan ne yaparsa yapsın sevgiyle yapmalı. İğneye taktığınız iplik kumaşta sizinle konuşmalı, konuşturmalı. Bu deseni bir sayfada görmüştüm. Grafik olarak elimde yoktu. Önce bilgisayar ekranını büyüterek aydınger kağıda çizip, keçe üstüne aktardım. İşleme yüzeyine yün ipler daha uyum sağlayacağı için yün ip tercih ettim. Çiçeklerdeki sarı renk tonlaması için ipin bir kısmını zerdeçalla boyayıp 2 ayrı ton elde ettim. Sap iğnesi ve tohum işi tekniklerini kullanarak işlemeyi tamamladım. Çok zevkle yaptığımdan olacak birkaç mısra belirdi zihnimde ve hobi – çiçek – şiir bir arada buluştular. Umarım sizler de beğenirsiniz.
İşlediğim keçeden çanta diktim, önümüzdeki günlerde blogumda ve 10marifet’te paylaşacağım.
Keçe üzerine nakış işlemeli çanta, clutch, portföy ya da cüzdan gibi aksesuarlara yapabileceğiniz gibi zarif nakış süslemeli supla, amerikan servis ya da runner gibi ev tekstili de çalışabilirsiniz.
Takipte kalın sevgiyle kalın…

Özgün Tasarım

Hayatımı 18 yaşında ki koca bebeğim belirliyor . Kendimi iyi hissetmemi sağlayan , terapi görevi yapan hobilerimle rahatlıyorum . Zaman buldukça yaptıklarımı sizlerle paylaşıyorum . Yeni fikirler ediniyorsanız , ne mutlu bana .

Bir Cevap Yazın