Keçeden damacana kılıfı

-

Keçeden damacana kılıfı
Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm fakat yıkanabilir olması açısından makina dikişine ihtiyaç duyduğum için sürekli ertelediğim damacana kılıfıyla karşınızdayım bu sefer :) Umarım sizlere de ilham kaynağı olur :) Fazlası için buyrun.

6 yorum gelmiş

  1. ozra76

    çok hoş olmuş,elde dikince de makinede yıkanır bence,benim oğluma elde diktiğim pepeeli süeter defalarca yıkanmasına rağmen hiç atmadı,ellerinize sağlık,bende üşenmesem de diksem bir tane.

  2. Kece Dukkani

    kumaşi cok kalın bır kumas olmadıgı ıcın elde dıkmeye cesaret edemedım. bır de sıparıs olunca en mukemmelıne yaklasmak ıstıyo ınsan :)begenılerınız için çok tesekkur ederım.

Bir Cevap Yazın

Kece Dukkani

Biz kadınlar genelde kafamızda tasarladığımız şeyleri bulamamaktan yakınırız :) Ben de bu düşünceyle kişiye özel tasarımlarla keçeyi kombinleyip hayalinizdeki ürünü ortaya çıkarmaya karar verdim. Kısacası siz hayal edin gerisini bana bırakın :)

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...