Kiremit rengi yüksek bel etek

-

kiremit-rengi-yuksek-bel-etek-modelleri
Kiremit rengi yeşil yapraklı gül desenli tasarımım.

kiremit-rengi-yuksek-bel-etek-modelleri-
Yer yer yoğun, yer yer ise küçük desenli durağan bir metraj desene sahip kiremit rengi bu kumaşı görür görmez bundan etek yapmalıyım diye düşündüm. İçerisinde bulunan siyah desenler korsaj bölümünde siyah bel lastiği kullanmam için beni yönlendirdi kesinlikle. Bu yüzden hangi rengi seçmem gerektiği konusunda hiç zorlanmadım.

kiremit-rengi-yuksek-bel-etek-modelleri-2
Bu etek modelimde çok fazla plise detayı vermek istemedim çünkü o zaman desen pliselerin arasında kaybolup gidebilirdi.
Bu tip metraj desenlerde hangi desenin nereye denk geleceğini belirlemek çok da kolay olmuyor, biraz da kumaş sizi yönlendiriyor. Önü ile arkasının birebir aynı olmamasını beklememek gerekir o yüzden. Belki bu desenleri de güzel yapan odur.

Siyah korsaj bölümü deseni vurgulayarak ön plana çıkarıyor. Siyah sivri burun ince topuklu stilettolar ile kombin yapıldığında ortaya çok zarif ve şık bir görüntü çıkacaktır.
Böyle yoğun renkli karmaşık desenli etekleri her zaman sade üstler ile birlikte giymekte yarar var. Bu renkleri bulmak için de genellikle içerisinde en az kullanılan kontür renklerinden yararlanabilirsiniz.
Daha fazla detay için bloguma beklerim! :)

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973

Balon etek nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Balon etek modelini çok severim. Siz de balon etek nasıl dikilir merak ediyorsanız burada yapım aşamalarını çok güzel resimlemişler. Ben de aşağıya aktardım.   Önce iç kısmını oluşturacak kumaşı bu...