Kırmızı Etol

-

Bu şalı geçen yıl örmüştüm. Havalar soğuyup yün işler tekrar gündeme gelince aklıma gelidi bu model. Hem yapması çok kolay hem de çok şık. Yapılışını kısaca anlatayım ilgilenenler için…Öncelikle kullandığım ip Anchor Pirene ve 8 numara şiş kullandım. 120 ilmek başladım ve 8 sıra ters 8 sıra düz örgü ile devam ettim. Toplam 5 ters 5 de düz (8 sıradan oluşan)tamamladım. 4.ters guruba geldiğimizde 120 ilmeği aralıklarla 20 ilmek eksilttim. 8 sıra düz ördükten sonra tekrar 5. ters gurupta aralıklarla 10 ilmek eksilttim. Eksiltmeleri tamamladığımda 90 ilmek kaldı. Sonra 8 sıra düz örüp ilmekleri kestim. Daha sonra etolun fiyonklarını oluşturmak için 4 numaralı şişle yanlardan 20 şer ilmek alıp yaklaşık 30 sıra örüp ilmekleri kapattım. Şalı birleştirirken ben kemik bir aksesuar kullandım.Anlatabildim mi bilemiyorum arkadaşlar eğer eksik bıraktığım bir yer varsa lütfen yorumla uyarın.

12 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ben bu etol olayını pek beceremem(kullanmayı)…bi orasını düzelt, bi burasını düzelt, düzgün dursa bile aklın sürekli orada kaydı mı, ne oldu…yok yok bu etol işi bana göre deil..ama kullananlardan da gözümü alamam, özenirim hep:(kırmızı olması benim için ayrı bir güzellik unusuru….size de yakışmış göründüğü kadarıyla…ellerinize sağlık.

  2. kondor

    BEN HOŞ GELDİN DİYEMEMİŞ GEÇEN Kİ KONUYU ATLAMIŞIM BİR HOŞGELDİN BİRDE ELLERİNE SAĞLIK AMAAA…AMA SEFA KATILIYORUM ŞU TÜR GİYİME AYRI Bİ RENK KATAN VE TAŞIMAYI BİLENLERİ TEBRİKLERİM AMA NAFİLE BENDE DURMUYO

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum