4 yorum gelmiş

  1. böyle yünden koruma yapıldığında şeye dikkat etmek lazım, bazen bu yüne takılan çok sinsi nesneler (masada bulunan daha önce çıkarttığınız bir zımba teli, yada ufak bir ataç vb.) yünün arasına giriyor ve asla farketmiyorsunuz, ve fakat siz cebinizde/çantanızda kıymetlinizi gezdirken bir yandanda üstünde buz pateni yapıyorsunuz aslında, çok feci.ama ellerinize sağlık vallahi pek güzel olmuşlar..

  2. Yün, bilinen sıcaklığı en iyi muhafaza eden tekstil ürünü. Polar ve Gore-tex bile bu kadar etkin değil. Bu yün giysiler, elektronik eşyalarımızın azami çalışma sıcaklık değerini aşmasına yardımcı bir etmen olabilir. Cep telefonları çalışmaları mikro dalga esasına dayandığı için yünün içinde hapsettiği nemin ısınmasına sebep olabilir. Sıcak günlerde cep telefonunuzun bu yün giysilerle kullanırsanız 50 derecenin üzerine çıkmasıyla bataryasının patlamasına sebep olabilirsiniz. Soğuk günlerde ise bataryadan soğuk nedeniyle elde edemeyeceğiniz verimi, elde etmenizi sağlayabilir. Belkide bu fazladan organik yüzey, cep telefonundan yayılan radyasyonu azaltacak bir fayda da sağlayabilir. Bunlar sadece teorilerilerim, gerçeklik payı var mı, test etmek lazım tabiki.

    mümkünse bu kısmı deneme içerisine dahil edilmesin :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum