Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kıymetli zamazingolara yün giysi

Kıymetli zamazingolara yün giysi

4

örgü telefon kılıfı

iPod’umla cep telefonum üşümesin diye kışlık giysi yaptım annemin yardımıyla. Eh, çizilmelerden de koruyor tabii. Tavsiye ederim. Örgü telefon kılıfı moda hem…

4 YORUMLAR

  1. böyle yünden koruma yapıldığında şeye dikkat etmek lazım, bazen bu yüne takılan çok sinsi nesneler (masada bulunan daha önce çıkarttığınız bir zımba teli, yada ufak bir ataç vb.) yünün arasına giriyor ve asla farketmiyorsunuz, ve fakat siz cebinizde/çantanızda kıymetlinizi gezdirken bir yandanda üstünde buz pateni yapıyorsunuz aslında, çok feci.ama ellerinize sağlık vallahi pek güzel olmuşlar..

  2. Yün, bilinen sıcaklığı en iyi muhafaza eden tekstil ürünü. Polar ve Gore-tex bile bu kadar etkin değil. Bu yün giysiler, elektronik eşyalarımızın azami çalışma sıcaklık değerini aşmasına yardımcı bir etmen olabilir. Cep telefonları çalışmaları mikro dalga esasına dayandığı için yünün içinde hapsettiği nemin ısınmasına sebep olabilir. Sıcak günlerde cep telefonunuzun bu yün giysilerle kullanırsanız 50 derecenin üzerine çıkmasıyla bataryasının patlamasına sebep olabilirsiniz. Soğuk günlerde ise bataryadan soğuk nedeniyle elde edemeyeceğiniz verimi, elde etmenizi sağlayabilir. Belkide bu fazladan organik yüzey, cep telefonundan yayılan radyasyonu azaltacak bir fayda da sağlayabilir. Bunlar sadece teorilerilerim, gerçeklik payı var mı, test etmek lazım tabiki.

    mümkünse bu kısmı deneme içerisine dahil edilmesin :))