Kız ve erkek bebek oda süsleri

-

Kız ve erkek bebek oda süsleri hazırlıyorum. Aşağıda son zamanlarda yapmış olduğum safari temalı kapı süsü, bebek anı defteri, balerinli bebek odası kapı süsü, pembe bebek şekeri sepeti. Kumaş kız bebek odası kapı süsü, bebek takı yastığı ve isme özel emzik zinciri modelleri var.

Zürafa maymun ve su aygırı figürleri ile süslü bebek odası kapı süsü ve bebek anı defteri. Keçeden yapmış olduğum elyaf dolgulu figürler oldukça büyükler, sadece zürafa figürleri 48 – 50 cm civarında. İki kardeş odasına hazırlanan safari temalı keçe kapı süsü üzerinde tabii ki bir de isim tabelası var. Bebek anı defteri de aynı tema ile aynı kardeşler için hazırlandı.

Kumaş kaplama çelengi olan balerin bebeklerle süslü kapı süsü hazırladım bir de. Tütü etekli tombik balerin kızlar keçeden elde dikildi, içleri elyaf dolduruldu ve özenle pembe puantiyeli kumaştan çelenk üzerine yerleştirildi. Tüt etekler hayal tülden rengarenbkler… Keçeden başka figürler ve harfler de eklendikten sonra kız bebek odası kapı süsüm hazırdı. Aynı balerin kızlarla bir de bebek şekeri sepeti hazırladım. Tabii ki yine pembe odaklı bir sepet modeli oldu.

İçi dolgulu, dışı kumaş kaplama çelengi olan kapı süsünde elde dikilen dolgulu keçe harfler ve kız figürü bulunuyor.

Harfler elde ve içi dolgulu olarak dikildi. Gerçekten kumaş kaplamalı içi dolgulu bu çelengin yapımı çok zor.

Bu keçeden içi dolgulu kız figürlü yıldız da bebek takı yastığı olarak hazırlandı. Üzerinde keçeden figürler, yastık kenarında minik çiçekler var. Pembe tonlarındaki bir bebek odasına da çok yakışacak bir yastık oldu.

İsme özel bebek emzik zincirleri de çok renkli ve eğlenceli modeller oldu.

Siz de bun örnekler gibi kız ve erkek bebek oda süsleri isterseniz bana profilimden ulaşabilir, diğer işlerime bakarak sipariş verebilirsiniz. Sevgiler.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
aylar

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Stafor çemberden keçe çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden ev kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Flama şeklinde keçe kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Evadan sınıf kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Sakallı ipten kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum