Kokulu taşlı lavanta yastığı

-

kokulu-tasli-melek-suslemeli-lavanta-yastigi
Merhabalar. Uzun bir aradan sonra marifet dünyasına döndüm, hepinizi çok özledim :) Aylar üzerine ilk projem kokulu taşlı lavanta yastığı. Son dönemlerde popülerleşen kokulu taşları tek başına kullanmaktan ziyade, objelerin üzerinde görmeyi çok seviyorum. Hele de bohem bir melek figürü ise :)
Lavanta yastığımızın ilk önce kokulu taşını yapmakla işe başlıyoruz. Ben “incim” adındaki esansı kullandım, melekte beyaz sevdiğim için pigment kullanmadım. İki ölçü toza bir ölçü su ile (akışkan bir krep harcı gibi düşünün) karışımımı hazırlayıp kalıbıma döktüm. İnce ve hafif şekilli bir kalıp olmasını tavsiye ederim, ağır taşlar yapışmıyor.
Kokulu taşım donarken ince keçemden eşit iki kare kestim, makinemin şekli hoşuma giden bir piko ayarıyla önce üç tarafını, içini boncuk elyaf ve lavanta doldurduktan sonra da kalan kısmını diktim.
Sonrası yaratıcılığa kalmış, bende bu aralar pek yaratıcılık kalmadığından sevdiğim kareli kurdelenin üzerine kokulu taşımı silikonla yapıştırdım ve bitti :)
Diğer işlerim için instagram hesabım burada. Sevgiler…

madamrozika

Retro düşkünü, mesleki olarak moda ve güzellik editörü, hobi-meslek olarak tasarımcı ve blogger olan Madam Rozika, keçe, kumaş, dantel, tül ve bir çok materyallerden takı, toka, aksesuar yapmayı çoook seviyor ve Madam Rozika Butik olarak tasarımlarını sevenleriyle buluşturuyor...

Bir Cevap Yazın