Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kolye-Küpe Takımlarım

Kolye-Küpe Takımlarım

6

takı çalışmaları
Evde canım sıkıldığında, yeni bir kıyafete bir takı uydurma gerekliliği doğduğunda, çarşı pazarda istediğim gibi bir takı bulamadığımda ya da bir ara aldığım ve ne yapacağımı bilemediğim incik boncuklarımı ne yapsam diye düşünürken çıkan takılarımdan bazıları bunlar. Umarım beğenirsiniz..

takı çalışmaları
Bu takı setim aslında ceketime işlemek için aldığım minik metalleri işlemekten vazgeçmemle bu hale geldi.

takı çalışmaları
Bu setimin kolyesini bu sitede görüp beğenmiş ve yapmıştım sonra da yanına diğer tamamlayıcı elemanlarını yapmaya karar verdim…

takı çalışmaları
Bu setimi de bir ara aldığım ve ne yapacağımı bilemediğim boncuklarımla yaptım…

takı çalışmaları
Bu da eski bir bileziğin taşlı kısımlarının geri dönüşümünden oluştu :)

6 YORUMLAR

  1. bu takıları ben niye görmemişim çok güzel olmuş :) sarı saç örgüsü gibi duran metal tel mi çok güzel ya :D her biri ayrı güzel :) eşin şanslı fazla masraf yaptırmıyorsun her şeyi kendin yapıyon daha ne olsun :) arada senin yaptıklarını bir kolaçan edeyim unutuyorum :) osmanlı çini deseni gibi olan mavi de ayrı güzel :)

  2. Teşekkür ederim zulaltan :) Hakiaten her beğendiğim şeyi önce kendim yapabilir miyim bakarım canım sıkılır yaparım da eşime de masrf çıkarıyorum af yok :D

  3. bende görmemişim :( neden ??? ben en sondakilere bayıldım :) serpilin elbiseni isticeği de yok -sanırım hala bilgisayarı olmadı :( – bana bu sondaki takıları da verirsin artık elbiseyle birlikte :) :) :)