Kolye uçları

-

Herkese merhaba,Uzun zamandır paylaşım yapmadan dolaşıp duruyorum 10marifette.Bu ara habire kolye ucu yapıp duruyorum. Buyrun size iki örnek. Diğerlerini de görmek isterseniz bloguma buyrun. Yalnız önceden bilmeniz gerek, blogum henüz toz duman. İnşaat halinde yani. Pek detaylı birşey olsun istiyordum. Oğlum “anne bırak kervan yolda düzülsün, öğrendikçe düzeltirsin” dedi. Haklı valla.Yorulmazsanız beklerim.

22 yorum gelmiş

  1. Nihal,eline sağlık çok güzel olmuş.Blog adresini; hesabıma girip imza bölümüne kaydedersenyorumlarının altında görünür.Biz de seni gördüğümüz her yorumda kolayca bloguna ulaşırız.

  2. Merhaba,Bu ikisini de çok beğendim, ellerinize sağlık.Keşke bloglara giriş yasağı konmasaydı da bloğunuzu da ziyaret edebilseydim.Ellerinize sağlık.Umarım devamını da yayınlarsınız.

  3. Denedim senin linki kendi imzamla değiştirip baktım yine aynısı oldu bakayım bir uğraşayım sonra sana postaneden veya mailden yazarım.

  4. Uğraştım olmadı shane’e yazıp sorayım dedim yazım bir türlü gitmedi.ya sistemde bir sorun var ya da bir şeyi yanlış yaptım.Kusura bakma .

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum