Salı, Aralık 6, 2016
Korsan fimocu

Korsan fimocu

16

Jana Roberts Benzon’u 1,5-2 yıl önce keşfetmiştim (Sesiber daha önce linkini vermiş). O günden beri kendime gelemedim. Tanrı beni yaratırken kıskançlık denen şeyi hamuruma koymayı unutmuş, sağolsun bu hatun eksiğimi tamamladı.Yaptıklarımı satmaya karar verdiğim zaman, o lazer kesim tekniği ile ilgili öğretici cd.lerinden ısmarlayacağım. Bakalım zuzaylı mıymış, insan mıymış. Amaaaaa önce intikam almak için küçük bir taklit yapmadan kendimi alamadım. Birazcık da kendi fikrimi kattım ki, intikamım tam olsun. Hiç utanıp kızarmadan bir de imzamı attım. Heheheh yaşasın kötülük.

16 YORUMLAR

  1. oooo Nihal,janayı hatırlamıyorum ama seninki çok güzel olmuş.Yeni bir şey yaparken ben de önce gördüğümü yapamaya çalışırım kısa sonra kendi yolumu bulurum.tekrar ,çok güzel olmuş derim.Devamı da gelsin.bize de lazer kesimi sen öğretirsin

  2. Ay aman yine şişti egom. Uçuyorum tutun beni :DÇok teşekkür ederim.Yapımı biraz uzun sürüyor.Memnuniyetle yapım aşamalarını paylaşırım. Ancak bunu yaparken resimlememiştim. Yenisini yaparken resimleyeceğim.Ama müsaade ederseniz bunu blogumda yayınlayayım. Şu sıralar blog hazırlamaya uğraşıyorum. Bu konuda özürlüyüm galiba çok zor geldi. Yapa-boza becereceğim.Bitince beni yalnız bırakmazsanız çok sevinirim.Jana Roberts Benzon’un adresi: http://www.janarobertsbenzon.comLink eklemeyi beceremedim.

  3. Hiç kıskanmayın vallahi, belki o sizden çok önce yola çıkmıştır ama sizin yaptıklarınızda aynı derecede güzeller, hem o sizin adınızı duymamış duyunca belki o da kıskanır, nerden biliyorsunuz ki? Ellerinize sağlık, yapım aşamaları ile bekliyoruz.blogunuzda hayırlı olsun…

  4. vaaaaaaaay vay vaaaaaaaaaaaaaay vaaaaaaaaay vaycanınaaaaaaaaaaaaaaa……………. üüffffffff…nutkum tutuldu… ben bu sanat eserini izleyerek en az 3 fincan kahve içerim.. hayallere dalarımmm.. bayıldım. ellerinize sağlık. bloğunuzu çabuk yapın:) ilk müdaviminiz ben olurum.

  5. sevgili nihal ,link verirken linki işaret eden kelimeyi yanı burada,butıktık veye link kelimesini oku üzerinde tutup mavile,sonra yukardaki pencerelerden link yazanı tıklayıp çıkan pencereye kopyala tamamı tıkladığında link yazıya eklenmiş olurişte böyle.Blogculuğu ben de sora sora öğrendim sen de çekinme soruver canım.Blog adresini buraya da imza olarak kaydet seni kolayca izleyelim.İstersen bunu nasıl yapacağını da yazarım

  6. Teşekkür ederim nalana.Blog için oğlumun peşinde koşturup duruyorum. Onun da güzel bir blogu var. Bir taşla iki kuş, hem link eklemeyi test edeyim, hem de oğlumun blogunu tanıtmış olayım :) O bir pilot adayı.