Kumaş torbalar, çanta ve kılıflar

-

kirmizi-kumas-canta-modelleri
Çocukken kardeşlerimle çamaşırlarımızı valizde kolay bulalım, hem de temiz kalsın diye annem ayrı renklerde kumaş torbalar diker, tıpkı erzak torbaları gibi ayrı ayrı yerleştirirdi. Ben de çok sık seyahat eden bir işim olduğu için yıllardır kendim için hazırladığım seyahat torba ve çantalarından şimdi çok sevgili dostlarıma hazırlıyorum. Ben seyahat seti diyorum ismine aslında temiz çamaşır, kirli çamaşır torbaları, bakım çantaları ve kılıflar. Plastik ürünleri kullanmadığım için plastik poşetlere de çamaşırlarımı, çoraplarımı, ilaçlarımı, makyaj malzemelerimi koyma alışkanlığım yoktur. Bu yüzden bu kumaş torba ve çantalardan hazırlamayı çok seviyorum.

Takipçilerim dostlarım da çok sevdiği için onlar için farklı modeller tasarlamayı da sürdürüyorum. Hepsini poplin kumaşlardan hazırlıyorum, kolay yıkansın yıpranmasın yıllarca kullanılabilsin diye. Valizlerinizde, spor çantalarınızda, çocuk çantalarında da kullanabileceğiniz torba ve çantalar aynı zamanda temizlik ve hijyen için de büyük yarar sağlamakta. Çocuklarınızın eşinizin kendinizin çamaşırlarını yıkayıp ütülediğiniz şekilde yerleştirdiğinizde kullanacağınız zamana kadar temiz kalmalarını sağladığı gibi gittiğiniz yerlerde dolaplara yerleştirmekte de kolaylık sağlıyor.

Seyahat çantaları dışında bir kullanım alanı da çeyiz bohçaları. Kına düğün organizasyonlarında dostlarıma hazırladığım bu torbalar şimdi kız evinden giden çeyiz sandıklarında da yer alıyor. Farklı desenlerde farklı modellerde hem de. Tercihlere göre hazırlanıyor. Bilgisayarlı makine işleri bana konfeksiyonu hatırlattığından bunları torbalarımda kullanmayı sevmiyorum. Elbette sizler rahatlıkla kullanabilirsiniz. İstediğiniz aplikelerle işleyebilir istediğiniz baskıları yapabilirsiniz..
Rahatlığına alıştığınızda bırakamayacaksınız. Seyahatleriniz dışında çocuklarınızın kreş çantalarında, spor çantalarınızda yedek çamaşırları için her zaman yanınızda olacak.
Ayrıca çantanızdan ayıramayacağınız makyaj çantası, aylık- günlük ped kılıfları, diş bakımı için diş macunu ve fırçanızı koyduğunuz kılıflarımız da mevcut.

Dikiş dikmeyi bilenlere fikir, bilmeyenlere de çantalar, torbalar bizden.
Sağlıkla iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

Daha fazla örnek için blogum, instagram hesabım.

kumas-buzlugu-torba-modelleri

kumas-torba-bez-canta-modelleri-2

kumas-torba-bez-canta-modelleri-3

kumas-torba-bez-canta-modelleri-4

kumas-torba-bez-canta-modelleri-8

kumas-torba-bez-canta-modelleri-9

kumas-torba-bez-canta-modelleri-10

kumas-torba-bez-canta-modelleri-11

kumas-torba-bez-canta-modelleri-12

kumas-torba-bez-canta-modelleri

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Çocuk odaları için perde tutacağı

| | 0 Yorum

Çifte kumrular duvar süsü

| | 6 Yorum

Bereket kuşları nasıl dikilir

| | 0 Yorum

Büzgülü bez torba nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Bereket fili kapı süsü

| | 0 Yorum

Neşeli kalpli tutacaklar

| | 0 Yorum

Kumaş ev duvar süsü

| | 2 Yorum

Bez erzak torbası

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Körnerkissen (sıcak su torbası) dikimi

| | 1 Yorum

Pembe fiyonklu baykuş

| | 0 Yorum

Çocuk koltuğu

| | 0 Yorum

Kuş evi kapı tutacağı

| | 0 Yorum

Bez erzak torbaları

| | 2 Yorum

Kadifeden dekoratif kabak

| | 5 Yorum