Kumaştan nilüfer çiçeği

-

kurdele-ve-kumastan-el-yapimi-cicek

Merhabalar, bu aralar herkes gibi ben de şu kumaş çiçeklere takmış durumdayım. Kumaş ve kurdele ile yaptım bu çiçeği, ortasına da boncuk yerleştirdim.

Blogum burada. Beklerim.

resim pek net değil kusuruma bakmayın
Şimdi asıl sizden istediğim kararsızlığıma çare olmanız :) Ben bunları taç için düşünmüştüm ama biraz ağır olur sanki. Ya da broş filan mı yapsam? Sizce ne olabilir? Başka fikri olan da vardır mutlaka…

Bunlar da hoşunuza gidebilir:

VİDEO: ORGANZE KURDELEDEN ÇİÇEK NASIL YAPILIR?

VİDEO: YAKMA ÇİÇEK NASIL YAPILIR?

VİDEO: KALIN KEÇE İLE ÇİÇEK NASIL YAPILIR?

13 yorum gelmiş

  1. celebi74

    bence taç olabilir.. hiçde ağır değil.. ayrıca borş da olur ayrıca bir elbisenin yakasında bundan üçtane sıra sıra dizili olsa yada askı yerine bu çiçeklerden bir askı yapılabilir..

  2. sevtapayciucar

    çok güzel olmuşlar.taç olabilir bencede ağır değil.broşta şık olur.sade bir çanta varsa köşesine takıp hava katabilirsinin. göğüs dekoltesi olan v yakalı bir elbisenin üzerine yada 2 adet daha yapıp yandan takılan bir kemer olabilir.

  3. jeliboncuk

    çelebi74; teşekkür ederim yorumun için ama askı derken tam olarak ifade etmeye çalıştığın şeyi anlayamadım :(limonyeşili;bende yorumumun yayınlanmasını beklerken gördüm seninkini :) Onunda kumaşının renkleri harika olmuş.Birde üstüste mi ekleniyo diye sormuşsun, evet farklı boyutlarda yapıp ortasından birbirine diktim ve inciyi ekledim, örneği aldığım blogda 3 kat yapıp ortasına tohum koymuşlar oda değişik olmuştu.

  4. jeliboncuk

    karabidikim; teşekkürler fikirlerin için çanta olabilir bak hemen bir ampül yandı :):)gönüldenele; ablacım çok sağol bak sen beni anlamışsın saten filan olunca sanki taçda biraz abartı gibi geldi bana :) Nedense öyle kötü bir huyum var ben takamadığım birşeyi yapamıyorum da :) Ama saç tokası olabilir:)

  5. gerçekten çok güzel parça renkleri de öyle herşeyiyle çok güze bence bi perde kenarına veya bi masa örtüsüne çok güzel olur ama bi ceketin üzerine de güzel bi broş olur

  6. jeliboncuk

    Tesekkür ederim 3nv3rim, Masa örtüsü aklıma gelmemişti ama bu tarzda bir şeyler yapıp bohça süslemeyi düşündüm, Yaparsam ileride onlarıda paylaşırım..

  7. sevimli hayat

    sanırım celebi arkadaşımızın bahsettiği askı elbise askısı abiye kıyafetlerde omuza yani:))çok güzel olmuş gayette başarılı

Bir Cevap Yazın