Kurdele nakışı süslemeli kot cüzdan

-

Kot cüzdan
Kurdele nakışlı kot cüzdan ve pedlik. Kenarları pembe şerit geçirilmiş kot kumaşından cüzdan ve ped çantasını, pembe ve mor renklerde kurdele nakışı çiçekler, açık yeşil kurdeleden yapraklar ve minik sarı tomurcuklar ile süsledim. Kumaşa önce kurdele nakışını işledim, dok yapıştırdım, iç ceplerini de yaptıktan sonra kenarlarına pembe biye ile süsleme yaptım.

Diğer çalışmalarım için bloguma beklerim.

4 yorum gelmiş

  1. Cüzdanları blog sayfamı açmadan önce dikmiştim,yapım aşamalarını resımlememiştim.Kumaşa önce kurdela nakışını yapıp,dok yapıştırdım iç ceblerini yaptıktan sonra biye ile süsleme yaptım.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

35 Yıllık hobi aşkıyla yaptığım çalışmalarda son zamanlarda sadece vintega tarzı çantalara yer veriyorum. Size özel el emeği çantaya sahip olmak isterseniz, benimle iletişime geçmeniz yeterli. Özen ve sevgiyle yapılandan daha değerlisi yoktur.????

Kumaştan basit cüzdan dikimi

| | 2 Yorum

Kumaştan güzel ve basit bir cüzdan dikimi aşamaları buldum ve paylaşmak istedim. Bunu sadece cüzdan olarak değil, makyaj çantası, el çantası, kumaş clutch gibi değerlendirmek için çeşitli boylarda da dikebiliriz....