Kuş nakışlı ve süslemeli kalpler

-

Kuş süslemeleri, incecik nakışlar ve kurdelelerle süslü dekoratif kalpleri hangimiz sevmeyiz ki? Çok güzel bulduğum bu örnekleri paylaşmak istedim, dolgulu kalpleri seven herkes ile… Lavanta kesesi olarak çoğumuz kullanıyoruz bu tip şeyleri zaten.

link

16 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Yaramazlar kaçıp buraya konmuşlar:) Bahar geldi ya, yani gelemese de bahar ayları geldi ya, etraf canlı kuşlarla ve sesleriyle dolu:) İyi ki varlar.Sevgiler ablacığım:)

  2. nalana

    yaaa işte böyle,uğramazsan uğrattırırız dermişimmm.Sesiciğim özledik seni .Mavisofra eskiden burda ne güzel muhabbetler olurdu bir bilsen.Öyle yazıp yazıp geçen,yorumlarına bakmayan ,yanıt yazmayan olmazdı.Pek tatlı yorumlar,yanıtlar gırla giderdi…Ahhhh eski günler.Neyse ki sizler varsınız da yine muhabbet edebiliyoruz.Fakat kalabalık olsak fena mı olur değil mi ama.

  3. fiamma1

  4. mavisofra

    nalan abla ben avazım çıktıgı kadar bagırıyım mı elbet sesimizi duyan olur :))))))))))))benim sıgınagım burası ilk göz agrım sizler olmadan tadı olmuyor herkes farklı sattlerde giriyor sohpetler yarım kalıyor demli çay ve kurabiye var buyrun kızlarrrrrrrrrrrrr sohpete:)))))))))))))

  5. sesiber

  6. nalana

    Fiammacığım haklısın.Eskiden sohbetlere takılır yazıların yayımlanmamasından yakınmazdık.Şimdi çok yazı az yorum politikasına uyan yönetim de sayıyı artırdı galiba:))

  7. nalana

    Ben kendime yapılacaklar adlı bir blog açtım.Dışa açık değil.Oraya beğendiğim ,arşivlemek istediğim ne varsa aktarıyorum.

Bir cevap yazın

Kumaş kese dikimi – bebek şekeri

| | 0 Yorum

Noel Baba süslemeli kese dikimi

| | 0 Yorum

Lavanta torbası için kolay yöntem

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Tül kumaştan kese dikimi

| | 1 Yorum

Kumaştan kalp lavanta kesesi yapımı

| | 0 Yorum