Kuş nakışlı ve süslemeli kalpler

-

Kuş süslemeleri, incecik nakışlar ve kurdelelerle süslü dekoratif kalpleri hangimiz sevmeyiz ki? Çok güzel bulduğum bu örnekleri paylaşmak istedim, dolgulu kalpleri seven herkes ile… Lavanta kesesi olarak çoğumuz kullanıyoruz bu tip şeyleri zaten.

link

16 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Yaramazlar kaçıp buraya konmuşlar:) Bahar geldi ya, yani gelemese de bahar ayları geldi ya, etraf canlı kuşlarla ve sesleriyle dolu:) İyi ki varlar.Sevgiler ablacığım:)

  2. nalana

    yaaa işte böyle,uğramazsan uğrattırırız dermişimmm.Sesiciğim özledik seni .Mavisofra eskiden burda ne güzel muhabbetler olurdu bir bilsen.Öyle yazıp yazıp geçen,yorumlarına bakmayan ,yanıt yazmayan olmazdı.Pek tatlı yorumlar,yanıtlar gırla giderdi…Ahhhh eski günler.Neyse ki sizler varsınız da yine muhabbet edebiliyoruz.Fakat kalabalık olsak fena mı olur değil mi ama.

  3. fiamma1

    Çok eskileri bilmem de nalanım çok güzel kalpler ve kuşlar…Kendi üyeliğimden bu yana herşeyi çok çabuk tükettiğimizi düşünüyorum artık, daha hızlı mı yaşıyoruz ne yetişemiyorum 10marifetiteki yayınlananların hızına…

  4. mavisofra

    nalan abla ben avazım çıktıgı kadar bagırıyım mı elbet sesimizi duyan olur :))))))))))))benim sıgınagım burası ilk göz agrım sizler olmadan tadı olmuyor herkes farklı sattlerde giriyor sohpetler yarım kalıyor demli çay ve kurabiye var buyrun kızlarrrrrrrrrrrrr sohpete:)))))))))))))

  5. sesiber

    Farfinim hoşbuldum:)Nalan ablacım yazıların sayısı ve yayınlanma hızına yetişemeyince bıraktım ipin ucunu. Eskiden yan tarafta kırmızı yazı kalmayana kadar kim ne yazmış okur,cevaplardık. Bunu yapamayınca sadece dikkatimi çeken başlıklara arada bakıp çıkıyorum.Ah o sohbetlerin tadı hiçbirşeyde yok. Ekip dağıldı, dağıldı derken facebooktan devam ediyoruz yazışmaya, fakat buranın güzelliği başkaydı. Kavgalarımız bile çocuk kavgası gibiydi:))Sevgiler hepinize…

  6. nalana

    Fiammacığım haklısın.Eskiden sohbetlere takılır yazıların yayımlanmamasından yakınmazdık.Şimdi çok yazı az yorum politikasına uyan yönetim de sayıyı artırdı galiba:))

  7. nalana

    Ben kendime yapılacaklar adlı bir blog açtım.Dışa açık değil.Oraya beğendiğim ,arşivlemek istediğim ne varsa aktarıyorum.

Bir Cevap Yazın