Parmak yaldız ve sprey ile kutu kapağı süsleme

-

dondurma-kutusu-kapagi-susleme-geri-donusum-el-isi-fikirleri
Parmak yaldız ve sprey ile kutu kapağı süsleme. Bir geri dönüşüm projesi daha sevgili dostlar. Tahmin edeceğiniz gibi fotoğrafta görülen bir dondurma kutusu ve kapağı, onu süsleyerek dekoratif bir obje haline dönüştürebilirsiniz. Sprey boya, vernik ve parmak yaldıza ihtiyacımız var sadece. Ha bir de sıcak silikona. İstediğiniz rengi kullanabilirsiniz elbette, hatta boyanız fırça ile uygulananlardan da olabilir. Elinizde ne varsa artık. Boya iyice kuruduktan sonra kapağın üzerine silikonla rastgele şekiller yapıyor ve bu şekilli bölümü bir kez daha boyayıp kurutup ardından vernikliyoruz. Şimdi biraz bekleyelim, şöyle bir saat kadar. Tüm malzeme birbiriyle iyice bütünleşsin :) Ve işin en zevkli anı geldi. Parmağımıza aldığımız parmak yaldızımızı küçük dokunuşlarla silikonlu yüzeye sürüyor, bir kez daha vernikliyor ve kuruduktan sonra gönlümüzce kullanıyoruz.

Blogum da burada

2 yorum gelmiş

  1. esinsel

    Yorumu tamamlayamadan gitti aniden :) Bu yöntem bir çok yer de kullanılarak zevkli sonuçlar alınabilir.
    Sayın editör, yazı başlığını değiştirmişsiniz kabul elbette ama lütfen “Parmak yaldız ve sprey boya ile kutu kapağı süsleme” olarak düzeltir misiniz?

Bir Cevap Yazın