Cuma, Aralık 2, 2016
kuzucuğum patiğimmmm kırmızı ağzını burnunu yiyim :))

kuzucuğum patiğimmmm kırmızı ağzını burnunu yiyim :))

43
kuzucuk
kuzucuk

ay ay ay yerim ben onu. annem bana hediye kuzucuk patik örmüş dün internetten resmini yolladı. daha kendisi elime geçmedi ama bayıldım yaa. nasıl güzel olmuş öyle kırmızı ağzını burnunu sıkıştırası geliyo insanın.çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim. birazcıkda annem yaptı yine diye hava atayım dedim hehe :))

43 YORUMLAR

  1. Önce bebek patiği sanıp galiba hazırlık var dedim içimden:))sonra baktım senin içinmiş. kimbilir Allah hissettirdi :)))Annaciğinin ellerine sağlık. çok şirinler.

  2. çok şık olmuş adaşım gerçekten tam bir kuzuya benzemiş yazını bekliyordum ne zaman yayınlanacak diye biraz yoğunluk var herhalde bende yazımı bekliyorum yayınlansın diye… sana da kahveyle geldim canım

  3. teşekkürler arkadaşlar beğenmenize sevindim:))SEMYIL cım canım bende başta öyle sanmıştım ama annem sana ördüm deyince büyük patiğiymiş anladım canım :))

  4. pasta
    pasta

    ayy baharcım çok sağol canım ellerine sağlık hımm mis gibi :) evet bugün bendesiniz değil mi? canım hoşgeldin:)

  5. bahracım çok sevimli olmuşlar güle güle kullan..cemreler düşüyor bahar geliyor yakında kuzular kırlarda koşup oynayacak, annen demiştir ki küçük sevimli kuzular önce benim baharımın ayaklarında koşsunlar oynasınlar:))

  6. bir zamanlar günlük tutardım orda epeyce birşeyler vardı kaybettim, çok içim burkuldu.. keşke yedekleseymişim:) ondan sonra da doğru dürüst elime kalem almadım, birkaç tane ufak tefek şey işte..

  7. hadi yaa kötü olmuştur günlüklerini kaybetmen :( ben bile bile atmıştım kendime kızıp :) ama keşke atmasaymışım diyorum şimdi. bi ara bizimle paylaşırsın bi yazının ilişiğinde demi :)

  8. hem de nasıl, uzun bir süre hatırladıkça içim cız etti hayatımın hassas bir dönemiydi ve orda çok yoğun duygularımın ifadesi vardı..olabilir aslında güzel fikir yazıma uygun birşey olursa süslemiş olurum hem..

  9. yaa selma sana bişiy diyim mi yaptığın el işleride zaten o kadar muntazam ki hani derler ya şiir gibi. hakkaten öyle güzel ve düzgün. ne yaparsan yap yanına bi şiir koy emnim çok yakışır canım :)

  10. aslında düşünmedim değil.. benim yazdıklarımdan değil de sevdiğim şairlerden veya okuduğum kitapların hoşuma giden bölümlerinden, bu konuda bana cesaret verdin canım teşekkür ederim.. deneyeceğim, gelecek tepkiler nasıl olacak bakalım..

  11. bu arada selmacım pastamı beğenmedin sanırım bugün bendeydiniz ama ?? onu beğenmediysen buyur kuru pastamın tadına bak :)

  12. rica ederim canım benim. günaydın bu arada senin flar bitti diğeri bitme aşamasında resimlerini birazdan koycam bakalım beğencenmi selmacım :)

  13. sevgili bahar yorgun sen de katılabilirsin aramıza kıskanmana hiç gerek yok, yeter ki yürekler geniş olsun dünyalar sığar içine:)) günaydın:))

  14. çok güzel.annenizin eline koluna sağlık.9 yaşındaki yeğenimin cumartesi doğumgünüanlatmanız mümkün mü, sizce örebilir miyim?

  15. cadikazani sağol canım :))haydimutfaga mutlu yıllar şimdiden yiğenine. annemin anlattığı kadarıyla çok basitmiş. düz bir iple 4-5 sıra haroşa ördükten sonra sakallı iple burun kısmına kadar örüyomuşsun burun kısmında 4-5 ilmek kesip devam eidyosun bilek kısmınıda yine o ince iple örüyosun. bu şekilde simetri 2 parça örüp onu dikerek birleştiriyosun. ağzı burnu iğneyle işlenmiş bulaklarıda kat kat sarılmış ip canım :) annem 1-2 saatte biteceğini söylüyor ama ustalar için sanırım :) hadi yap sende bakalım burda kolay gelsin canım