kuzucuğum patiğimmmm kırmızı ağzını burnunu yiyim :))

-
kuzucuk
kuzucuk

ay ay ay yerim ben onu. annem bana hediye kuzucuk patik örmüş dün internetten resmini yolladı. daha kendisi elime geçmedi ama bayıldım yaa. nasıl güzel olmuş öyle kırmızı ağzını burnunu sıkıştırası geliyo insanın.çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim. birazcıkda annem yaptı yine diye hava atayım dedim hehe :))

43 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Önce bebek patiği sanıp galiba hazırlık var dedim içimden:))sonra baktım senin içinmiş. kimbilir Allah hissettirdi :)))Annaciğinin ellerine sağlık. çok şirinler.

  2. bahar yorgun

    çok şık olmuş adaşım gerçekten tam bir kuzuya benzemiş yazını bekliyordum ne zaman yayınlanacak diye biraz yoğunluk var herhalde bende yazımı bekliyorum yayınlansın diye… sana da kahveyle geldim canım

  3. baharrrrr

    teşekkürler arkadaşlar beğenmenize sevindim:))SEMYIL cım canım bende başta öyle sanmıştım ama annem sana ördüm deyince büyük patiğiymiş anladım canım :))

  4. baharrrrr
    pasta
    pasta

    ayy baharcım çok sağol canım ellerine sağlık hımm mis gibi :) evet bugün bendesiniz değil mi? canım hoşgeldin:)

  5. selmatozan

    bahracım çok sevimli olmuşlar güle güle kullan..cemreler düşüyor bahar geliyor yakında kuzular kırlarda koşup oynayacak, annen demiştir ki küçük sevimli kuzular önce benim baharımın ayaklarında koşsunlar oynasınlar:))

  6. baharrrrr

    ayy selmacım ne güzel düşünmüşsün öyle inan bayıldım yorumuna sağol canım benim :))) hoşgeldin tekrardan :)

  7. selmatozan

    bir zamanlar günlük tutardım orda epeyce birşeyler vardı kaybettim, çok içim burkuldu.. keşke yedekleseymişim:) ondan sonra da doğru dürüst elime kalem almadım, birkaç tane ufak tefek şey işte..

  8. baharrrrr

    hadi yaa kötü olmuştur günlüklerini kaybetmen :( ben bile bile atmıştım kendime kızıp :) ama keşke atmasaymışım diyorum şimdi. bi ara bizimle paylaşırsın bi yazının ilişiğinde demi :)

  9. selmatozan

    hem de nasıl, uzun bir süre hatırladıkça içim cız etti hayatımın hassas bir dönemiydi ve orda çok yoğun duygularımın ifadesi vardı..olabilir aslında güzel fikir yazıma uygun birşey olursa süslemiş olurum hem..

  10. baharrrrr

    yaa selma sana bişiy diyim mi yaptığın el işleride zaten o kadar muntazam ki hani derler ya şiir gibi. hakkaten öyle güzel ve düzgün. ne yaparsan yap yanına bi şiir koy emnim çok yakışır canım :)

  11. selmatozan

    aslında düşünmedim değil.. benim yazdıklarımdan değil de sevdiğim şairlerden veya okuduğum kitapların hoşuma giden bölümlerinden, bu konuda bana cesaret verdin canım teşekkür ederim.. deneyeceğim, gelecek tepkiler nasıl olacak bakalım..

  12. baharrrrr

    bu arada selmacım pastamı beğenmedin sanırım bugün bendeydiniz ama ?? onu beğenmediysen buyur kuru pastamın tadına bak :)

  13. selmatozan

    amanın nasıl olduysa ben o faslı atlamışım şimdi farkettim, her ikisine de bayılırım canım, teşekkür ederim:))

  14. baharrrrr

    rica ederim canım benim. günaydın bu arada senin flar bitti diğeri bitme aşamasında resimlerini birazdan koycam bakalım beğencenmi selmacım :)

  15. selmatozan

    sevgili bahar yorgun sen de katılabilirsin aramıza kıskanmana hiç gerek yok, yeter ki yürekler geniş olsun dünyalar sığar içine:)) günaydın:))

  16. haydimutfaga

    çok güzel.annenizin eline koluna sağlık.9 yaşındaki yeğenimin cumartesi doğumgünüanlatmanız mümkün mü, sizce örebilir miyim?

  17. baharrrrr

    cadikazani sağol canım :))haydimutfaga mutlu yıllar şimdiden yiğenine. annemin anlattığı kadarıyla çok basitmiş. düz bir iple 4-5 sıra haroşa ördükten sonra sakallı iple burun kısmına kadar örüyomuşsun burun kısmında 4-5 ilmek kesip devam eidyosun bilek kısmınıda yine o ince iple örüyosun. bu şekilde simetri 2 parça örüp onu dikerek birleştiriyosun. ağzı burnu iğneyle işlenmiş bulaklarıda kat kat sarılmış ip canım :) annem 1-2 saatte biteceğini söylüyor ama ustalar için sanırım :) hadi yap sende bakalım burda kolay gelsin canım

  18. zehrayasar

    sağlıklı günlerde kullanman dıleğiyle çok güzel yakışmıştır mınıcık ayağınakuzucuklarınıyı gunlerde gıy

Bir Cevap Yazın

Karpuz dilimli örgü patik yapımı

| | 0 Yorum

Örgü babet patik yapımı

| | 1 Yorum

Tığ işi sandalet patik yapımı

| | 0 Yorum

Yapımı kolay örgü patik tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu örgü patik yapımı

| | 0 Yorum

Çiçek motifli patik örgüsü

| | 0 Yorum

Anlatımlı patik örgüsü

| | 0 Yorum

Mavi örgü patik (anlatımlı)

| | 3 Yorum

Nakışlı patik nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü mor babet patik modeli

| | 94 Yorum

Yeşil pembe tığ işi örgü babet patik modellerim

| | 9 Yorum