Makrome örgü çanta

-

Makrome örgü çanta. Aslında bu çantalara daha çok portföy ya da clutch deniliyor. Özellikle gece çıkmalarında, ya da yanımıza çok şey almayacağımız zamanlarda kullandığımız son derece şık ve rahat tasarımlar. Pek çok farklı kumaş türü ile clutch çanta yapmak mümkün. Tok kumaşlardan, keçeden, polardan, penye iplerden ve tabii örgü iplerinden yapabiliriz portföy çanta modelleri. Ben makrome örgüsü tercih ettim bu çantada.
Bilenler bilir makrome aslında düğüm atmaktır. Ama o sıradan düğümlerden değil tabi… Şekilli, örnekli, özenli oluyor makrome düğümleri.

İster duvar panosu yapın, isterseniz benim gibi çanta ne olursa olsun makrome işi oyalayıcı, zorlayıcı, sabır isteyen bir iş.

Düğüm sayısı, döndüğünüz noktalar, çantanın motifi, eni, boyu, astarı derken bakıyorsunuz ki bu işin gerçekten bir matematiği var.

Zor olabilir ama keyifli de. Ortaya güzel bir sonuç çıkması ise mutluluk verici.
Emek verilen her şey güzeldir benim için. Ve her güzellik içinde mutluluk barındırır.
Sevgiler…

Her zaman hayatın sevgi üzerine kurulduğunu düşündüm. Bu yüzden yaptığım her işte emeğimin üzerine sevgimi ekledim. Ortaya çıkan her şey içime sinerse size sunmaya çalıştım. Çünkü işime ve sizlere saygım var. Ben severek yaptım, sizler mutlulukla kullanın...

Bir Cevap Yazın