merhaba kedicik

-

daha önce hello kitty hırkası görmüş eklemiştim. arkadaşım, 5 yaşındaki kızı için; hırka yapmak zor çanta falan olsa tığla örülse deyince hemen aramaya başladım.

hello kitty çanta
hello kitty çanta

linkbu kediciğin ne çantaları varmış da haberim yokmuş. japon kedisi olduğunu bilirdim de 1974 yılından beri tüm dünyadaki fanatiklerini katlaya katlaya bu günlere geldiğini, her yıl doğum gününü büyük partilerle kutladığını,yılda 1 milyon dolar kazandığını bilmezdim. zamanında 5-6 yaş kız çocukları olan hedef kitlesi şimdi yaş sınırı tanımıyor. yani bir merhaba dedim bu şirin kediciğe neye uğradığımı şaşırdım. üzerine resmini basmadıkları ürünyok gibi, çantalar, tişörtler,kazaklar,şapkalar,pijamalar,iç çamaşırları en basitleri, pırlanta taşlı kolye ve yüzükleri en pahalı olanları yok o kadar para veremem diyenlere kalemleri, silgileri,defteri,stackerları var. teknoloji çağındayız malum onu da düşünmüşler; saatleri,telefonları,mp3 playerları ve oyun konsollarını,notebookları,fotoğraf makinelerini unutmamışlar.bitti mi sanıyorsunuz yanılıyorsunuz. makyaj malzemelerinden,dikiş makinelerinden,ekmek kızartma makinelerinden daha bahsetmedim. bir çılgınlıktır almış yürümüş. neyse uzatmayayım nasıl başlamıştım? işte hello kitty çantaları…..

hello kitty çanta
hello kitty çanta

link

hello kitty çanta
hello kitty çanta

link

hello kitty çanta
hello kitty çanta

link

hello kitty çanta
hello kitty çanta

linkbu model de dikiş bilenler için…

hello kitty çanta
hello kitty çanta

4 yorum gelmiş

  1. minnosum

    en baştaki çok şirinmiş.ben de bu kediye bayılıyorum.ben genel olarak kedilere bayılıyorum o ayrı da.kız çocuklara yapılsa bayılırlar:)

  2. zehrayasar

    ellerine sağlık avgencim bende kedileri çok severim benimde aslı adında kedim vardi ama şu andayok onu kaybettim kedı gördümmü hep içim sızlar

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum