Cuma, Aralık 2, 2016
Minyatür Sanatı’na Bakış

Minyatür Sanatı’na Bakış

10

Hayran olduğum bir başka sanat dalıdır Minyatür/Nakış..Çok düşündüm neden böyle diye..sanırım 2 boyutlu olanları, ve perspektif kurallarına uymayanları benim hoşuma gidiyor…Ne zaman nerede başlamış bilinmiyor, ancak Doğu’da başladı diyenler de var Batı’da başladı diyenler de..Burada ise Dr. Mahmut NAHAS özbeöz türk sanatı olduğunu iddia ediyor..Öyle veya böyle severim ben bu sanatı.

10 YORUMLAR

  1. benim adım kırmızı’yı okumadıysan mutlaka okumalısın. minyatür(nakış) ve sanat felsefesi üzerine çok güzel bir kitap =)

  2. okumadım ..ilginçtir ne hakkında imiş roman şimdi öğrendim.. yeni hayat ile başlayan pamuk okurluğum o anda dumura uğramıştı..ama aklımdan “bayi toplantıları” çıkmaz.sonradan cevdet bey ve mahdumları ardından beyaz kale ve son olarak kar ile dumur dağılmış idi.. benim adım kırmızının korsana düşmesini beklediğimi hatırlıyom hayal meyal..ee işte okucak kitap ararken tekrardan gündeme alayım bare..

  3. aynen katılıyorum saat12 o bayii toplantıları ve bitmez otobüs yolculukları ve kitabın ilk satırları bir kitap okudum ve hayatım değişti…aman aman …ama benimde minyatür denince adım kırmızı gelir hep aklıma…demek ki pekte favorim olmasada pamuk ağbi bişeyler kazımış beyne bakalım ne kazımış eeeeebayi top…eee minyatür hııı..of ya..

  4. Harikasın sevgili Saatonikicik, böyle değerli bir Türk sanatı, mutlaka bilinmeli ve tanıtılmalı.Eserler muhteşem.Site için çok teşekkürler:)