Miyuki boncuklardan takı setleri

-

miyuki-boncuklarindan-el-yapimi-takilar
Japon boncuklardan takı yaratmak yeni tutkum oldu. Keşke günde daha çok saat olsa diyorum çünkü o kadar çok fikrim var ki! 24 saat yetersiz benim için :)  Bugün sizinle yeni yaptığım boncuk takı setleri paylaşmak istedim. Özel Miyuki galvanize gümüş, çok hoş şampanya rengi boncuklar ve gümüş kapama aparatları kullandım. Bileziklerin genişliği yaklaşık 3 cm ve uzunluğu yaklaşık 17 cm, ama isteğe bağlı olarak ek yapılabilir. Küpelerin uzunluğu farklı. Gümüş rengi küpelerin uzunluğu 5cm ve genişliği 3cm, şampanya rengi küpelerin ise 7cm ve 4cm.
 Facebook ve Instagram sayfamdan değişik tekniklerle yaptığım başka el işi çalışmalarına da bakabilirsiniz, sizi bekliyorum.

miyuki-boncuklarindan-kupe-modelleri

miyuki-boncuklarindan-bilezik-modelleri

miyuki-boncuklarindan-el-yapimi-kupeler

miyuki-boncuklarindan-el-yapimi-takilar-1

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

El_Krafto

Benim adım Tatiana. Elkrafto uzun süreli çalışma ile vücut ve ruhumuzu süsleyen güzel şeyleri yaratmak adına kazanılmış olan tecrübenin ürünüdür. İnsanlar şans getirdiklerini söylüyor! Ve ben buna inaıyorum:) bu yüzden sizin için yaratmaya devam ediyorum. Elle yapılan herşeyin yaratıcısının sıcaklığını yansıttığına inanıyorum ve bu sıcaklığı hepinize hediye ettiğim için çok mutluyum.

Piksellerin dünyası: hama boncukları

| | 0 Yorum

Rokoko çiçekli etamin kolye ve yüzük

| | 0 Yorum

Cam kolye uçları

| | 0 Yorum

Brezilya işi çiçekli etamin takılar

| | 1 Yorum

Nakışlı etamin takılar – atolyelera

| | 0 Yorum

Bileklik yapım aparatı; kumihimo disk yapımı

| | 6 Yorum

Kumihimo disk yapımı

| | 1 Yorum

Kırmızı kristalden kolye küpe takım

| | 2 Yorum

Ahşap papyon yapımı

| | 4 Yorum