Örgü biberon kılıfı nasıl yapılır?

-

örgü biberon kılıfı nasıl yapılır

4 numara şişle, düz ve pirinç örgü örülerek hazırlanan bu biberon kılıfı için 2 de düğme gerekiyor.

Yapılışı:

Örgü biberon kılıfının alt bölümü için 10 ilmekle başlanıp 18 ilmeğe varana kadar örgünün her iki yanından arttırılarak düz örgü örülür. Bu örgü şişte kalır.
Bunun gibi bir parça daha örülerek, şişte kalan diğer ilmekler ile birleştirilerek örmeye devam edilir.
11,5 santime gelindiğinde bir kerede kesme işlemi uygulanarak çalışma bitirilir.
Kuyruk için, 12 ilmekle başlanarak 1 sıra pirinç örgü örülür. İlmekler bitene dek her sırada iki taraftan da kesilerek örgü bitirilir. Önceden örülen kılıf kısmına dikilerek birleştirilir.
Yüzgeçler için 8 ilmekle başlanarak 1 sıra pirinç örgü örülür. İlmekler bitene dek her sırada iki taraftan da kesilerek bitirilir. 3 kere aynı uygulama yapılır ve kılıfa dikilerek birleştirilir.
Düğmeler de göz olarak dikilince, balık kılıf tamamlanmış olur.

Bu çalışma ve diğer örgü, dikiş, keçe, ev tekstili ihtiyaçlarınız için, özel 10marifet indiriminiz ile Kartopu‘ndan online alışveriş yapabilirsiniz. İndirim kodunuzu girmeniz yeterli.

İndirim kodu: 10marifet

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum