27 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Bakıp geçeyim dedim ama geçemedim. Kullananın kim olduğu bence mühim değil çanta harika olmuş. Rengi de çok yakışmış.

  2. nokturn

    Kim ki bu? Çanta harika ama…da ben yukardaki ufak görünümü sevdim..Bu bavul gibi çantalara sinir oluyorum,ne taşır insanlar dana kadar şeylerin içinde aklım sırrım ermez..boşa eziyet..

  3. lilacsmell

    Valla ben büyük halini sevdim :) Ben küçük çantaya sığdıarmıyorum eşyalarımı.Çünkü çanta içinde çanta taşıyorum (Çanta değiştirirken eziyet olmasın diye ıslak mendil, kağıt mendil, kolonya, güneş gözlüğü, tarak, kalem, not defteri gibi sürekli yanımda taşıdığım şeyleri makyaj çantası boyutunda bir çantaya koydum çanta değiştirirken o küçük çantayı çıkarmam yeterli oluyor) :)

  4. orgueli

    hehh benden bi tane çıktı yanında koca bavul gibi çantayla gezen (abarttım tabiii) ama yanımda ne ararsan var, iki çocuk olunca hele çöp kutusu bulamayıp yere atmadığım kağıt, çukulata kağıdı vs.lerde var tabii (eve gelince atıyom)napıyım küçük çanta kullanmak istesemde olmuyoo..

  5. orgueli

  6. lilacsmell

    Bende çocuk yok ama eşim çocuğu aratmıyor sağolsun :) Dışarı birlikte çıktıysak benim çantamdaki malzemelerin bir ikisini muhakkak kullanır.Yok kağıt mendil ver yok ıslak mendil ver.En iyisi taşımak.Ama en olmaz yerde de öyle imdada yetişiyor o koca çantam :)

  7. sesiber

    Ben de küçük çantaya bir kadının eşyalarını nasıl sığdırabildiğine şaşarım hep. Oldum olası büyük çanta kullanırım. Geceleri hariç. O zaman daha şıpıdık olmak gerek.

  8. embir

    Ben de ben deeee, istesemde küçük çanta olmuyor, ya lazım olursa diye herşeyi çantamda taşırım bu sebeple gece için küçük çantaya sadece cep telimi, anahtar, bir miktar para (cüzdan değil) kimlik ve bir iki selpak alıyorum.

  9. nokturn

  11. eylul74

    bu çantaya zaten örgü çanta diyip geçmek ayıp olur şundaki iş nerde var ..maşallah kim ördüyse güzel örmüş tek derdim ben gri sevemedim bi türlü..şöyle pembeli morlu olacak ki tam süper olur:)))

  12. arkadaşlar ben çok aradım bu çantanın yapımına dair bişi bulamadım ya bilen bulan varsa lütfen yardımcı olsunnnnnn:((((

  13. 1gece

    resimden nasıl yapıldığı anlaşılıyor. sanırım dikdörtgen şeklinde trabzan örülmüş önce sıra sıra. Sonra dikip yanlardan çanta haline getirilmiş. Ağız kısmın yanlarından uzun püsküllü ipler geçirilip bağlanmış. Üstteki boncuk görünümlü örgüler sonradan örülüp dikilmiş

  14. aydin gelini

    boncuk görünümlü örgüler diye bişey yok.örerkenaynı yere 6kere batıp2 li yada 3 lü trabzan yapılıyor o görüntü öyle sağlanıyor.çanta güzel.kullanında dudakları çok güzel:))

  15. sesiber

    örerken yapamayanlar sonradan da yapsak olur ama değil mi?bir de o baklavayı çerçeveleyen zincir de ayrıca mı örülmüş?

  16. aydin gelini

    :))))sonradan eklendiğinde sallanıyor hoş görüntü değil.bobbletekniği de deniliyor.örgüde de dantelde de yapılıyor.baklavaya bişey diyemicem sonradan eklemek eziyet olur yaparken orayı örmek varken:))

  17. sesiber

    yok ben onu sallamadan öyle bir yapıştırırım ki oraya kendi bile şaşırır:))neyse en iyi yol bildiğin yoldur demişler:))

  18. 1gece

    örme sırasında da yapılıyordur elbet ama yerleşimindeki dağınıklık örerken yapılmamış olduğunu gösteriyor

Bir Cevap Yazın

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum