Örgü motiflerin içinde kaybolmak isteyenlere

-

Tığ işi motifleri, tığ işi örgüyle yapılan her şeyi sevenler için sıkı bir paylaşım olacak, hazır mısınız? Marifetli arkadaşımız Mine Hanım’ın elinden sadece örgü gelmiyor, neye değse hepsini güzel yapıyor ama bu paylaşımda bir kuple örgüsüne yer verelim istedik. Bir kere, şu örgü kalplerin ciciliği bizi de kalbimizden vuruyor. Fotoğraflar da o kadar ışıltılı ki, insan bakmaya doyamıyor. Kırmızı kalpleri mi tercih edersiniz, yoksa aşağıdaki rengarenk kalpleri mi mesela? Biz bilemedik. Ama illa seçmemiz gerekse galiba kırmızı diyeceğiz.

Mine Hanım’ın nostaljik motiflerde ördüğü harika tığ işi örgü tutacakları var. Çok sevilen bu tutacaklar işlevsel tabii ama sadece görsel olarak bile mutfakların havasını değiştirecek kadar güzeller. Bakar mısınız hoşluklarına… Turunculu yeşilli olanın havası ayrı, pembeli nane yeşilli olanın ayrı. Yine bir seçim yapamıyoruz. Ama illa yapın derseniz o zaman turunculu olan diyeceğiz :)

Tığ işi örgü iğneliklerin tombişliği çok kayda değer bizce. Çok güzel görünüyorlar. Dikiş masası için lazım bir güzellik.

Mine Hanım’ın elinden böyle tığ işi örgü gelince tabii ki örgü oyuncak amigurumi işine bulaşmamış olması da düşünülemezdi. Alttaki şık tavşan hanım ne kadar hoş değil mi?

Bu amigurumi oyuncak elbiselerinin hepsi ayrı ayrı hoş, ama illa ki birini tercih et derseniz (hayır niye diyesiniz de bilemiyorum ama başladık bir kere öyle :)) lila olanı edeceğiz. Yanında örgü kalbiyle beraber tabii.

Evet, biz de örgüye karşı boş değiliz, hislerimiz karşılıklı :)

Bu kadar güzel örgü motiflerden bir sürü örer ve birleştirirseniz ne olur? Tabii ki şahane bir battaniye. Bu pembe ve beyaz tonlarından oluşan güzelim motifler büyümüş, çoğalmış, birleşmiş ve harika bir örgü battaniyeye dönüşmüş kaçınılmaz olarak. Aşağıda bunun bir nevi hikayesini görmüş oluyoruz. Hatta Mine Hanım numaralandırdığı aşamada işin tarifini de vermiş, onu da hesabına gidince görebileceksiniz.

Bunlar ve çok daha fazla güzellik, burada sizi bekliyor:

m1t1f1 Instagram hesabı

1 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum