Cuma, Aralık 9, 2016
ÖRGÜ TOP AMA BİR FARKLA

22 YORUMLAR

  1. Hoşbulduk. Teşekkür ederim. Aslında içine minik bir çan koydum. Ses çıkarıp daha çok çocukların dikkatini çeksin diye ama çan ilk tekmede balonu patlattı. Bidaki topun içine kuş kafeslerine konulan yuvarlak çanlardan bulursam ondan koyucam.

  2. valla bravo çok güzel olmuş. Benim koyduğum topu görümcem yaptı içine elyaf koymuş. O da yumuşak korkmayın :) balon zamanla pısmaz mı? patlarsa tekrar mı koycaksınız?

  3. 10 gün oldu valla hala pısmadı:))))) evet balonun düğüm yeri belli patlarsa ki oğluma ragmen hala patladı. dikişinden söküp yeni balon koyucam içine. ayrıca sevgili minepolat ilham verdiğiniz için teşekkür ederim.

  4. çan değilde boncukcularda satılan metal bir boncuk var çan gibi ses çıkarıyor hatta renkli renkli görmüşsünüzdür belki ondan koyabilirsiniz… Bu arada çok beğendim elinize sağlık…

  5. TEŞEKKÜR EDERİM SAĞ OLUN PTESİ BONCUKÇUYA GİDİP BAKICAM HİÇ DENK GELMEDİM . MERAK ETTİM NASIL BİŞEY OLDUGUNU.

  6. ben kendime inanamıyorum. benim aklıma tasmadaki çanlar gelmedi. söylesem inanmassınız veteriner teknikerim hayatım pet shop ve kliniklerde geçti gelmedi aklıma.

  7. Sevgili Neduk..ne güldüm gece gece..Harikasınız..Ufaklıklarda ne şeker öyle..Bu arada topu unutup gitmeyip.çok güzel olmuş elinize sağlık olsun.balon fikri hoşuma gitti.etrafı kırıp dökmezler en azından:))

  8. Neduk ablacım sabah kalktım gördüm. merak etme anne sütü ile besleniyolar yapmazlar daha. ama kediler temiz hayvanlar yapmaya başladıklarındada legenin içinde büyük ihtimal bişey göremessin.anneleri terk ederse felan bana mesaj at anne sütü yerine ne vericeksin yazayım sana.