ÖRGÜ TOP AMA BİR FARKLA

-

mine polatın örgü topundan ilham alarak yaptım ama bi farkla. topu ördükten sonra içine balon koydum , şişirdim ve kapattım. hem evdeki eşyalara zarar vermiyor hemde oynaması cok zevkli.

örgü top
örgü top

mavi ve beyaz motiflerden 6 şar tane yapıp birleştirdim.

örgü top
örgü top

22 yorum gelmiş

  1. orece

    Hoşbulduk. Teşekkür ederim. Aslında içine minik bir çan koydum. Ses çıkarıp daha çok çocukların dikkatini çeksin diye ama çan ilk tekmede balonu patlattı. Bidaki topun içine kuş kafeslerine konulan yuvarlak çanlardan bulursam ondan koyucam.

  2. minepolat

    valla bravo çok güzel olmuş. Benim koyduğum topu görümcem yaptı içine elyaf koymuş. O da yumuşak korkmayın :) balon zamanla pısmaz mı? patlarsa tekrar mı koycaksınız?

  3. orece

    10 gün oldu valla hala pısmadı:))))) evet balonun düğüm yeri belli patlarsa ki oğluma ragmen hala patladı. dikişinden söküp yeni balon koyucam içine. ayrıca sevgili minepolat ilham verdiğiniz için teşekkür ederim.

  4. jeliboncuk

  5. orece

    TEŞEKKÜR EDERİM SAĞ OLUN PTESİ BONCUKÇUYA GİDİP BAKICAM HİÇ DENK GELMEDİM . MERAK ETTİM NASIL BİŞEY OLDUGUNU.

  6. orece

    ben kendime inanamıyorum. benim aklıma tasmadaki çanlar gelmedi. söylesem inanmassınız veteriner teknikerim hayatım pet shop ve kliniklerde geçti gelmedi aklıma.

  7. gonuldenele

    Sevgili Neduk..ne güldüm gece gece..Harikasınız..Ufaklıklarda ne şeker öyle..Bu arada topu unutup gitmeyip.çok güzel olmuş elinize sağlık olsun.balon fikri hoşuma gitti.etrafı kırıp dökmezler en azından:))

  8. orece

    Neduk ablacım sabah kalktım gördüm. merak etme anne sütü ile besleniyolar yapmazlar daha. ama kediler temiz hayvanlar yapmaya başladıklarındada legenin içinde büyük ihtimal bişey göremessin.anneleri terk ederse felan bana mesaj at anne sütü yerine ne vericeksin yazayım sana.

  9. orece

    sevgili akoni cok kolay yapılışı eminim yaparsın. beş kenar motifle yuvarlak cok kolay oluşturuluyo.

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum