19 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Ben ilk fotoyu görünce başka birşey hayal etmiştim. Hani şu kızılderililerin dream chatcher dedikleri şeyden yapılıyor sandım. Emin olun (örgü bilenler bilir) bu motifi elde örerek yapmak daha kolay. Hatta örgü öğrenmek daha kolay.

  2. kolsen

    Niye canım siz devam edin hayallerinizin peşinde gitmeye bakmayın ona buna bilen bilir bilmeyende bilmeye çalışabilir herhangi bir yöntemle.

  3. sesiber

    Üüzlme ben sana online örgü de öğretirim güneşe doğru, sen bunu bir dene, bir de gerçek tığla- şişle örgü örmeyi dene beni o zaman anlarsın. :)

  4. saatoniki

    marangozdan tahta, nalburdan çivi ve tornavida, tuhafiyeciden iğne ve iplik alıcan ve bu aparatı yapıcan ..zor iş ..örgü öğrenmek daha zahmetsizdir sanırım güneşedoğru..ama hayallerin peşini bırakmak olmaz..yemenin içmenin onun bunun peşini bırak hayallerin asla..selamlar güneşedoğru olsun….

  5. gunesedogru

    burada yayımladığımı yapacağım ya da yapalım diye bir şey yok sadece paylaşıyorum. el sanatlarıyla da ilgiliyimdir biline :))))

  6. gunesedogru

  8. SEMYIL

    meraklısına, bende o makineyi inceliyorum. ama belli şeylerörülebiliniyormuş. yanlış hatırlamıyorsam 40 ilmeğin üzerinde öremiyorsunuz , sadece düz örgü örebiliyorsunuz diye duydum. başka özellikleri var mı?eksiltme arttırma yapabiliyormusunuz.zahmet olmazsa anlatırmısınız.

  9. hobileri

    Semyılmakina yuvarlak olarak 46 ilmek duz olarak 43 ılmek oruyo.evet sadece düz örgü örüyo tek kötü yanı bu fakat hızlı hemde cok hızlı otuyo yanı 10 dk 2 mt atkı yapabılırsın. ben mesela en son battaniye yaptım. parca parca ordum sonra hepsını bırlestırdım. daha sonrada aynı sıtede tabanca ve aplıke setlerı var onlarlada susledım muhtesem bır bebek battaniyesi oldu. bundan oncede pelerın yaptım yıne aynı sekılde parca parca ordum bırlestırdım. mıhtesemm guzel oluyor bırde hızlı orulebılıryor olması susleme ısını severek yaptırıyor. orgu makınasında ılmek arttırma ve eksıltme var. hatta bıtırmeyı bıle makına ıcınde yapıyorsun. yanı şişle mudahale etmenıze gerek kalmıyor.

  10. huzurlukedi

  11. SEMYIL

    hobileri, ilgine çok teşekkür ederim.meraklısına’nın dediği gibi iş ticarete dökülürse bu makinaçok güzel. ama benim gibileri için biraz pahalı bir oyuncaksanırsam 300-350 TL.civarında.verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkürler. sizlerde güle gülekullanın. yaptıklarınızı da burada bizimle paylaştığınızdagözümüz gönlümüz açılır:)))

  12. SEMYIL

    huzurlukedi, bende sık kullanılanlarıma eklediğimi sanıyordum bir siteyi ama bulamadım herhalde sildim.bende saklıyorum işim düştüğünde bir bakıyorum blog kapanmış :(( çok kötü oluyor o zaman

  13. huzurlukedi

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum