Orhan Akyürek

-

Efenim bugünlük size ilginç bir beyfendiyi kısaca tanıtıp, takılarıyla özellikle kolyeleriyle sizi başbaşa bırakayım istiyorum.Orhan Akyürek: 1932 yılında Isparta’da doğmuş olan Akyürek, 1957 yılında İTÜ Mimarlık Fakültesi’nden mezun olmuş bir beyfendi. Kendisi yüksek mimar. Aynı zamanda kolye tasarımı yapıyor ve sergiler açıyor. Yaptığı tasarımlar mimari ile yakın ilişki içinde. Mesela onlara kubbe, odak gibi isimler veriyor. Bu çerçevede soyutlama yaptığını ekliyor.

Kendisinin web sitesi yok. Bu yüzden açtığı sergiden bulduklarım şurada ve burada.

5 yorum gelmiş

  1. kondor

    nevdalist sağol tanıştık orhan ağbiyle tasarımlar güzel ve naif ben severim böyle tasarımları bak bunları takarım işte benlik göz alıcı ama küçük. Sallantısı ötesi, berisi yok güzelmiş.

  2. sesiber

    Orhan Akyürek’ in adını duymuş, birkaç tasarımını da görmüştüm. Bence de web sitesi olsa da şöyle hepsini görebilsek, çok ilginç tasarımları var gerçekten.

  3. Orhan Bey’in işleri çok benim tarzım değil açıkcası. Ama bu yaşta olup da kolye yapımıyla uğraşması beni hem dumur hemi de mutlu etti. Üstüne bir beyfendinin bu işlerle uğraşması ayrıyeten güzel.

  4. ganeja

Bir Cevap Yazın

Boncuktan yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Galaksi spiral yüzük yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum