70 yorum gelmiş

  1. farfin

    harika çok beğendim,şu küçük numune şişelerinden olacaktı bende yapabilirim teşekkürederim canımıniçi:)))))))

  2. farfin

    az mı ilginç bellindacım çok mu ilginç,en çok neresi ilginç açıklayabilrmisin.(halt karıştırmaya geldim buraya,karıştırıyım gidicem)

  3. 03bellinda

    farfin diyor ki;az mı ilginç bellindacım çok mu ilginç,en çok neresi ilginç açıklayabilrmisin.(halt karıştırmaya geldim buraya,karıştırıyım gidicem)

    en az senin kadar ilginç farfincim:))))

  4. Figen abla

    kıslar ne diyonuz ben anlamıyom :)bu şişe çok sevimli.acaba içine deniz kabuğu ve azıcık da su koysak olar mı? :)böyle şişecik de bulunmaz ki buralarda.evdeki parfüm şişeleri kafam kadar nerdeyse :(teşekkürler şirin paylaşıma güneşe doğrucum :)

  5. farfin

    öyle laflıyorduk figen ablacım,bu şişeler numune,hani şu avon,oriflame benzeri markaların test amaçlı minik parfümleri oluyor ya onlardan,deniz kabuğu cin kadar olursa sığarda kum konulur ablacım:)

  6. Figen abla

    deniz kabuğu,su ve az kum diyorum güneşe doğrucum…bu sayfada çok gürültü var..ben de seni duymakta zorlanıyorum..bişey mi dedin farfincik?gürültüden duyamıyom :)))haa,test parfimleri şişesi..valla iyi dedin..benim kız avonun satışlarını yapıyordu,hemen ona bi müraacaat ediyim..teşekkürler :)))ben hepinizi yirim :)))))

  7. BynFavori42

    farfini tanımıyorum henüz ama yorumlara binayen tanımayı isterim gerçekten, sizin adınıza bende endişeliyim inşallah bi problem yoktur gezmelere falan gitmiştir de gelecektir umarım

  8. BynFavori42

    şüphesiz sevecegim çok canayakın yorumları var, senle mavişimi sevdiğime göre sevdiğimin sevdiği sevdiğimdir:D ayy bugün pazar dimi geçen haftaki gibi karıştırmayayım kafaları dimi dünür:)

  9. BynFavori42

    yok ben muzur bakışlıyı kendime söledim o anki karışıklı yaratan yaramaz çocuk misali:) demek mavişin damadı bu güzel gözlü hay maşşallahh ALLAH hayırlı ömür versin. Adı neyy

  10. 03bellinda

    diğeri alperen sekiz ve dört alperende alyanın damadı kendisi dünür oldu bende verdim:)))))açıkçası nunuyu kaçıramazdım çok şugar :)))

  11. BynFavori42

    ahaha evet bencede nunuyu kaçırmaman iyi olmuş, kız valla ne şanslısın çok tatlı gelinlerin var meloşda nunuda çok şugar, neyse artık damadında şugar olar inşallah:P

  12. 03bellinda

    olur olur anasına çekerse çok şugar olur:))) alpiş esmer nunu esmer doğukan sarışın melüşde bak nasılda uygunlar birbirilerine :)))

  13. alya nurten torum

    saf insan kopyalasana resmi ne gelip duruyon buraya.bende mavinin resmini kopyaladıydım açıp ordan bakıyom.kendime klasör yaptım.beğendiğim şeyleri resimleri dolduruyom ona.

  14. mavisofra

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bu pamuk şekerini ısırcam bi gün biliyorum:)))))))))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Geri dönüşüm cam şişeler

| | 0 Yorum

Merhabalar. Evde bulunan 2 adet cam şişeyi değerlendirmek istedim. Aklıma boyamak geldi. Tamamen evde bulunan malzemelerle boyadım. Arta kalan duvar boyası ve ojelerden kullandım. Önce etiketlerini çıkardım şişelerin. Duvar boyasını...

Balonla cam bardak süsleme

| | 0 Yorum

Cam şişeden kitap tutucu yapımı

| | 0 Yorum

Soda şişesi bu şekildeydi. Güzelce temizledim, etiketlerini çıkartıp üzerini akrilik boya ile boyadım. Boya kuruduktan sonra internetten bulduğum Eifel Kulesi resmini print ettim. Resmi makasla düzgünce keserek dekupaj tutkalı ile...

Cam bardak boyama

| | 1 Yorum

Kullanılacak malzemeler: mezura yapmak istediğiniz desenin 1:1 boyutta çıktısı kağıt bant şeffaf düz bir cam bardak 00 numara fırça opak cam boyası Yapılışı: Mezura yardımıyla boyayacağınız bardağın iç kısmının çapını...

Minik şişelerle dönence rüzgar çanı

| | 206 Yorum

Nasıl, nereden resimleyim derken epeyce bir çaba sarfettim en sonunda sizlere Konya’dan bir sonbahar manzarasıyla birlikte eserimi sunmaya karar verdim Minik şişelerle, dönence stili bir tavan süsü yaptım. Hiçbir yerden...