7 yorum gelmiş

  1. feadina

    aa evet ufudik abla, blogun da çok iyi bu arada. ben de blog oluşturdum, projelerim var ama bir türlü zaman bulup ta düzenleyemiyorum. Bu arada AYSAATLERİ çok hoş bir isim olmuş onun için de ayrıca tebrik ederim.

  2. ufudik

    Mavisofra, Figen Abla’dan maalesef hiç haberim yok. Giremediğinin farkındayım. Böyle birkaç arkadaş daha var… O kaybolur ve yeniden ortaya çıkardı ama bu kez uzadı sanırım… Ben de çok sık giremez oldum birkaç aydır. Okulum oldukça yoğunlaşmıştı. Bir de fotoğraf makinem bozuldu,yenisini edinemedim ve işlerimi paylaşamamk çok üzdü beni.Çok teşekkürler Feadina …Ancak geceleri nette çalışmaya zaman bulabildiğim içindi o ad. :)) Senin bloğunu görmek isterim….

  3. ufudik

    Bir de arkadaşlar, yorumlarla ilgili mail adresime bilgi maili geliyordu ve böylece iletişimimz güçlü biçimde devam edebiliyordu.Bu mailleri uzun zamandır alamıyorum ve iletişimsizlik de çok can sıkıcı oluyor. Siz alabiliyor musunuz acaba?

  4. mavisofra

    neyse iyi olda ablacım:) ay saatlari gerçekten harika bir isim… ne yazık ki 2 ay oldu heralde mail gelmiyor ablacım sadece sana degil yani:)

  5. feadina

    ah evet ben de mail uyarısını kapatmışım sandım, ama değilmiş. Benim bloğum daha bebek ufudik abla, pek zaman ayıramıyorum. siz nasıl yapıyorsunuz. yine de bakmak istersenayserilehayatadair. Önerileriniz ve eleştirileriniz benim için değerli olur.

Bir Cevap Yazın

Keçe peçetelik yapımı

| | 2 Yorum

Sahanda yumurta şeklinde keçe nihale yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık kılıfı yapımı

| | 0 Yorum