Ponponlu şapka

-
efeceese
efeceese

Kendime ve oğluma ördüğüm bu şapkaları sizlede paylaşayım dedim umarım beğenirsiniz.hem örmesi çok kolay.hemde değişik bir model. Sevgili annemin icadı …Şapkayı bildiğimiz lastik modeli..2 ters bir türz sitille dümdüz ördüm hiç kesmedim 80 le başladıysam 80 le bitirdim ..sonra kenerlardan birleştirip arkaya gelecek kısmıda dümdüz diktim ön kısmını biraz kıvırarak sağ tarafa dikerek bir pon pon taktım. arkasıda boş kalsın istemedim orayada 3 tane pon pon ekledim.bu ponponlu kendime ördüğüm tabi oğlumun ki düz ..ona giydirip çektim :)

annesiniz kuzu
annesiniz kuzu

9 yorum gelmiş

  1. örgü örmesini pek beceremem ..ama bu şapka yedi cücelerin şapkasınada benzemiyormu .sanki biraz ordan kopya çekilmiş gibi geldi bana.kopyada olsa güzel olmuş elinize sağlık

  2. kondor

    EFECEESE SENİN DERHAL FOTO MAKİNASI ELDE ETMEN LAZIM..BU KONUDA KOCAYA NASIL MAKİNA ALDIRILIR YÖNTEMLERİ DERSLERİ VARDI SİTE YORUMLARINDA AY ŞİMDİ BULSAMDA EKLESEM LİNK AMA KİMBİLİR NERDE. BUNLAR CEP TELEFONU ÇEKİMLERİ OLSA GEREK GÜZEL ÇALIŞMALARIN GÖLGE DÜŞÜYOR BENCE. OĞLUŞUNDA YAKIŞIKLIYMIŞ ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN..

  3. efeceese

    teşekkür ederim arkadaşlar.evet telefonla çekiyorum resimleri ,ay valla benim koca biraz cimri ..şu site neyse adresini verde yöntemlere bakayım kondorcum.oğlum için yazdığında çok hoş canım sağolasın.

  4. kondor

    YANİ SİTEDE DEDİĞİM ON MARİFETTE BİR ZAMANLAR FOTĞ VE DİKİŞ MAKİNASI OLMAYANLAR (Kİ DİKİŞ MAKİNASI OLMAYANLARDAN BİRİDE BENDİM) OLARAK KOCALARA NASIL ALDIRILAR KONULARI ÇOK GEÇTİYDİ NERELERDE HATIRLASAM OKUSAN DEDİM KONUYU BAĞLAYAMAYINCA ..:) BAĞLANMIŞTIR HERHALDE

  5. efeceese

    ayy ben dikiş makineside çok istiyorum ya.bide bunu sölesem kocaya siteden üyeliğimi sildirir valla..ne yapalım şimdilik böyle idare edicez.

  6. efeceese

    arkadaşlar bişi düzeltmem gerekiyor bu şapka annemin değil kardeşimin icadıymış :)siteyi bak demiştim .bakınca ne görsün onun icadı şapka.annesinin icadı yazılmış kızdı valla bende düzelteyim dedim :)

Bir Cevap Yazın

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum