Cumartesi, Aralık 10, 2016
Rengarenk, Çoklu Bilezikler

Rengarenk, Çoklu Bilezikler

10
bilezik
Rengarenk boncuklar, metal ve kristal boncuklarla tasarlanmış altılı bilezik seti.
bilezik
Mavi-gümüş, lacivet-mavi, turkuaz, metal kumlama pırıltılı boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.
bilezik
Desenli boru boncuklar ve altın rengi kumlama pırıltılı boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.
bilezik
Lila, pembe ve frambuaz rengi boncuklar, metal pırıltılı ve kristal boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.
bilezik
Pembe, siyah ve beyaz boncuklar, metal ve kristal boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik.
bilezik
Turkuaz görünümlü cam boncuklar ve iki renkli turuncu boncuklarla tasarlanmış 3 tur sarılan bilezik.
bilezik
Turkuaz ve turuncu bilezik.

Madem bileklikler, bilezikler çok sevildi, onlara yeni kardeşler gelsin bakalım. Bu bileziklerin üçlü olanları birlikte sunuluyor fakat isteyen kendi birleştirmelerini yapabilir. Umarım beğenirsiniz.

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

10 YORUMLAR

  1. boncuk seçimi, renk seçimi her zamanki gibi çok güzel, sunum derseniz her zaman ki gibi profosyonel ellerine sağlık :) turkuazın kalbimde ayrı bir yeri var tabi, hemen pin it yapalım kaçırmayalım :)

  2. gerçekten özellikle sunum beni benden alıyor, harika görseller. her zamanki gibi müthiş hoş aksesuarlar… elinize sağlık.

  3. @bizdenhayatvehobi: size ilham verdiyse ne mutlu bana :) Umarım yaptıklarınızı bizimle de paylaşırsınız.

    @zulaltan: Her zaman ince ve samimi yorumlarınızla bana mutluluk veriyorsunuz. Pin it desteğiniz için özellikle teşekkür ederim.

    @shane: Sizin destek ve güzel yorumlarınız hiç eksik olmasın e mi :)
    Not: sergi için hazırlıklarım devam ediyor, unutmadım. En kısa sürede ulaştıracağım ;)

  4. tasarımlarınız herzaman çok şık ama beni asıl etkileyen bunu görsele döküş şekliniz… fotolar çok başarılı çıkıyor. e tabiki malzemede güzel ondandır :)

  5. @ayferce: güzel yorumunuza teşekkür ederim. Fotoğraf işi gerçekten epey zorlayıcı :) Bazen tek bir kare kullanılabilir fotoğraf elde etmek için onlarcasını çekmek gerekiyor.
    Aslında fotoğraflar konusunda bu harika yorumları aldıkça hevesim artıyor :)

    Aklımdan geçen, sizlerde uygun görürseniz evde, kendi eserlerinizin fotoğraflarını çekerken iyi sonuçlar almanıza yardımcı olabilecek bir kaç tecrübe ve bilgiyi paylaşmak.

    Bilmem nasıl olur?

    @senayatilgan: beğenmenize çok sevindim. Şu boncuklarına bakan marifet’liler yaptıklarını dilerim burada paylaşırlar. Çok merak ediyor ve heyecanla bekliyorum :)