Rengarenk, Çoklu Bilezikler

-
bilezik

Rengarenk boncuklar, metal ve kristal boncuklarla tasarlanmış altılı bilezik seti.

bilezik

Mavi-gümüş, lacivet-mavi, turkuaz, metal kumlama pırıltılı boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.

bilezik

Desenli boru boncuklar ve altın rengi kumlama pırıltılı boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.

bilezik

Lila, pembe ve frambuaz rengi boncuklar, metal pırıltılı ve kristal boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik seti.

bilezik

Pembe, siyah ve beyaz boncuklar, metal ve kristal boncuklarla tasarlanmış üçlü bilezik.

bilezik

Turkuaz görünümlü cam boncuklar ve iki renkli turuncu boncuklarla tasarlanmış 3 tur sarılan bilezik.

bilezik

Turkuaz ve turuncu bilezik.

Madem bileklikler, bilezikler çok sevildi, onlara yeni kardeşler gelsin bakalım. Bu bileziklerin üçlü olanları birlikte sunuluyor fakat isteyen kendi birleştirmelerini yapabilir. Umarım beğenirsiniz.

10 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    boncuk seçimi, renk seçimi her zamanki gibi çok güzel, sunum derseniz her zaman ki gibi profosyonel ellerine sağlık :) turkuazın kalbimde ayrı bir yeri var tabi, hemen pin it yapalım kaçırmayalım :)

  2. shane

    gerçekten özellikle sunum beni benden alıyor, harika görseller. her zamanki gibi müthiş hoş aksesuarlar… elinize sağlık.

  3. gliatasarim

    @bizdenhayatvehobi: size ilham verdiyse ne mutlu bana :) Umarım yaptıklarınızı bizimle de paylaşırsınız.

    @zulaltan: Her zaman ince ve samimi yorumlarınızla bana mutluluk veriyorsunuz. Pin it desteğiniz için özellikle teşekkür ederim.

    @shane: Sizin destek ve güzel yorumlarınız hiç eksik olmasın e mi :)
    Not: sergi için hazırlıklarım devam ediyor, unutmadım. En kısa sürede ulaştıracağım ;)

  4. ayferce

    tasarımlarınız herzaman çok şık ama beni asıl etkileyen bunu görsele döküş şekliniz… fotolar çok başarılı çıkıyor. e tabiki malzemede güzel ondandır :)

  5. gliatasarim

    @ayferce: güzel yorumunuza teşekkür ederim. Fotoğraf işi gerçekten epey zorlayıcı :) Bazen tek bir kare kullanılabilir fotoğraf elde etmek için onlarcasını çekmek gerekiyor.
    Aslında fotoğraflar konusunda bu harika yorumları aldıkça hevesim artıyor :)

    Aklımdan geçen, sizlerde uygun görürseniz evde, kendi eserlerinizin fotoğraflarını çekerken iyi sonuçlar almanıza yardımcı olabilecek bir kaç tecrübe ve bilgiyi paylaşmak.

    Bilmem nasıl olur?

    @senayatilgan: beğenmenize çok sevindim. Şu boncuklarına bakan marifet’liler yaptıklarını dilerim burada paylaşırlar. Çok merak ediyor ve heyecanla bekliyorum :)

Bir Cevap Yazın

gliatasarim

Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum