Rengarenk yuvarlak örgü çanta

-

Anne olmak harika bir şey, üretebilen anne olmak da cabası!
Kızlarımın favori rengi aslında mor, fakat bu sefer rengarenk olsun diye şeker gibi renkleri tercih ettik. Yuvarlak bir örgü çanta modeli oldu ve de. Fermuarlı olması kullanım kolaylığı ve güvenlik sağlıyor. Ortasını da minik bir düğme detayı ile süsledik. Kordonu da örgü olan yuvarlak çanta özellikle yanınızda çok fazla şey taşımanız gerekmeyen günler için çok ideal. Yetişkinler için de gece çıkmalarında kullanılabilecek bir boyutta, siz kendi zevkinize göre daha sade renklerde örebilirsiniz elbette.

Örgüler, yumaklar, tığlar ve şişler iyi ki varlar 😄 Sizce de öyle değil mi?
Yazın örgü mü örülürmüş demeyin, yazık örgüler bu yaz da çok moda ve özellikle örgü aksesuarlar ya da akşamları delikli yazlık örgüler son derece kullanışlı da oluyor. Örgü bikini, örgü pareo gibi sahil kıyafetleri bile örenler var :)
Örgüden oyuncaklara yani amigurumi modelleri örmeye henüz başlamadım, elimde farklı sipariş ve projeler var, ama çocukların istediği orijinal bir şey olursa deneyip sizlerle paylaşacağım 😊
En nihayetinde ben bu örgü çanta çalışamı çok beğendim, diğer beğenenler de parmak kaldırsın 😄

Diğer örgü modellerime ve el işi çalışmalarıma profilimden ulaşabilir, beni instagram sayfamdan takip edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

ayamaya

Hayat kısa, yaşamaya bak :) Sevdiğim şeyler dikmek, örmek, tasarlamak ve bunları birilerinin beğenisiyle yaparak gelire dönüştürmek… Çalışıyorum ama severek. Gece gündüz farketmez… Gelsin siparişler :))

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum