Perşembe, Aralık 8, 2016
Renkli arkadaşlık bileklikleri

Renkli arkadaşlık bileklikleri

5

arkadaslik-bileklikleri
Hiç aklıma gelmezdi bir gün bu resimde gördüğünüz bilekliklerin yapımını öğreneceğim de burada yayınlayacağım. Bana acayip zor görünürdü. Hele ki desen kalıplarına bakınca bana mısır hiyeroglifleri gibi çözülmez sırlar olarak görünürdü. Bir süre desenlere bön bön baktım, örnek vermek gerekirse bu linkteki gibi desenlerden bahsediyorum. ”Bu desendeki oklar neyi ifade ediyor acaba”  diye aramaya başlayınca ve de sıfır ingilizceyle öğrenmeye çalışınca 1 ay gibi uğraştım mantığını çözmek için. Ve bu desen kalıplarındaki okların anlamını çözmek için BBC kanalını bile kıskandıracak bir ingilizceyle Google’a sordum ”what is friendship bracelet pattern symbol” şeklinde  :) Neyese ki Google benim gibilerin sorusunu anlıyor ve cevap veriyor yahuu! Teknolojinin gözünü seveyim! Tabii bu desen kalıplarındaki sembollerin mantığını anlatan bilgi kaynaklarını da bulunca ”aaaaa anladım!” diye benim kafada Las Vegas ışıklarını kıskandıracak ışıklar yandı  :) Sonunda ortaya çıkan bileklik modelleri bunlar. Aşağıda da arkadaşlık bilekliği yapım videosu var.

VİDEO: Arkadaşlık bilekliği nasıl yapılır?

Paylaş
zulaltan

5 YORUMLAR

  1. Sevgili Esencan ve sevgili Shane ,zarif ve gülümseten yorumlarınız için çok teşekkürler :) :D kocaman sevgiler 10marifet’in zarif hanımları <3

  2. minicik minicik düğümler biraya getirmek gerçekten uğraşmalı bir iş…
    ellerine , emeğine sağlık , hepsi çok hoş :)