SAÇ ÖRGÜLÜ BOLERA

-
Saç örgülü bolera
Saç örgülü bolera

Modelini nette gördüm. Bolera kullanmayı pek sevmediğimden modeli azıcık değiştirip yeleğini ördüm.. Yapmak isteyenler için sayılarını ve ayrıntılı resimlerini bloğuma ekledim..

16 yorum gelmiş

  1. Cok ayıp!!! Blogunuzda “bana ait” diye bahsettiğiniz modeller designbynihan adı altında bana ait her haklı saklı copyrighted modellerdir. En azından bir Türk olarak http://www.designbynihan.etsy.com linkini vererek desteklemenizi beklerdim. Yaptığınız emeğe saygısızlığın ötesinde yasal alanda hırsızlıktır.Size bundan sonraki hayatınızda yaratıcılık ve bol sipariş dilerim.

  2. nurkaya

    ben bloğumda yayınladığımda netten aldığımı zaten yazmıştım. Bloğumda bana ait olmayan kendi yapmadığım tek bir resim gösterin tamam derim haklısınız.. Model benim değil belki ama ördüklerim en azından hepsi benim örgülerimdir. Sitemizi anlarım çünkü aynı dertten ben de yakınmaktayım. Resimlerin üstüne isim bile yazmıyorum. Onu da siliyorlar.

  3. baharrrrr

    nihan hanım blogunuza baktımda onun aynısı yokki. kız söylemiş zaten internette bulup ördüm diye. niye bu kadar tepki verdiniz hayret

  4. nurkaya

    hamaratanne diyor ki;artık adresini biliyorsun ,düzeltirsin umarım!

  5. nurkaya

    nihan hn, kaç yıldır örgü örüyorum ve yaptıklarımı bloğumda yayınlıyorum. aynı zamanda 10 marifet dostlarıyla paylaşıyorum. size ait olan resmi kaldırmak 1 sn lik olay. atladığınız tam adresi biliyor olsaydım eskiye dönük konularda olduğu gibi sizin adresinizi de yazardım. bilmediğim için netten dedim ve kendi yaptıklarımı paylaştım. Bunda bu derece tepki göstermenizi gerektirecek bir durum göremiyorum. Bana yazmanız halinde düzeltebilirdim. Israrla yazmamış olsaydım sonuna kadar haklısınız derim.. Diğer insanları da bu konuyla yormamak adına bu konuya son kez yazıyorumm. artı söyleyeceğim bir şey yok çünkü.Benim ördüğüm yelek halini beğenenler için de çok çok teşekkür ediyorum.

  6. “Bana ait olmayan tek bir fotoğraf gösterin” diyorsunuz, gösteriyorum: mavi bolero nun fotoğrafı ve ürünün hakları bana aittir. Kaynak göstermeden kullanmanız yasal haklarımı kullanmam için yeterli sebeptir. Internet sitemdeki her ürünün hakları saklıdır.

  7. Örgünüzü ben de beğendim, ellerinize sağlık. Bu kişisel bir konu değil. Dilerseniz ucuz yoldan pattern satın alabileceğiniz çok sayıda internet sitesi hakkında da sizi seve seve bilgilendiririm.

  8. nurkaya

    yukarıda konusu geçen geçen resim blogdan kaldırılmıştır.Netten alınan model üzerinde değişiklik yapılarak kendime ördüğüm yelek/bolera…emekle örülen ve yapılışı örgü severlerle paylaşılmak istenen bir model..

  9. gonuldenele

    model güzel.diğer konuyla ilgili yorum yapamayacağım.Ördüğüm bir yelek modelinin resmi izinsiz alınıp birde ürün ambalajında kullanıldı.beterin beteri var yaniii..

  10. nurkaya

    ya yazmayacağım dedim ama biz ördüklerimizi neden paylaşıyoruz..? Yapmak isteyenler için benim cevabım. Nette gördüm, beğendim, kendime göre uyarlayıp ördüm. son olarak da sizlerle paylaştım. Yanlış olan nedir?? Direk linki bilseydim zaten nette demezdim??Yanlış algılanmak istemiyorum. En hashas olduğum konuda hele ki..

  11. Yanlış olan şudur: hassas olduunuz bir konuda başkaları için de aynı hassasiyeti göstermeyişiniz. Tartışmayı uzatmak niyetinde değilim asla ancak “nette” gördüğünüz bilgisi başlangıçta yanlızca burada yazan ve sonradan blogunuza eklenmiş bir bilgidir.İkincisi Blogunuzun açılışında kocaman kocaman tüm örgülerin size ait olduğu bilgisi ve sipariş vermek isteyenleri yönlendirdiğiniz e-mail adresiniz ve altında BANA AIT ve izinsiz kullanılmış bir fotoğraf ve sizin açıklamalarınız. ne bir link verilmiş ne bişey.Adresini bilmediğiniz bir internet ortamından fotoğrafı nasıl aldınız? böyle durumlarda internet sitesinin adresi not edilir ve belirtilir, benim tepkim sizden böyle bir bilinç beklememden (ki siz de benzeri drumlardan şikayet ediyorsunuz) .Ayrıca lütfen size bırakılan notları da tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Bir başkasına ait olduğu belirtilmediği için fotoğraftaki bolero nun (bolera değil) nasıl yapıldığını soranlar da var. izinsiz kullandığınız fotoğrafı blogunuzdan kaldırdığınız için teşekkür ederim. dediğim gibi ne zaman isterseniz seve seve uygun fiyatlı pattern konusunda yardımcı olurum.hatta debbie bliss gibi dergilerin sitelerinden hiçbir ücret ödemeden kullanabileceğiniz patternlere de ulaşabilirsiniz. Size başarılar ve bol siparişler dilerim tekrar.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum