Perşembe, Aralık 8, 2016
salonlara pufidik yastıklar

25 YORUMLAR

  1. Ne zamandır gördüğüm en güzel kırlentler. Yapmak istedim ama hemen. Ne olacak benim bu halim. Tedavi olmam gerek. Her görülen de yapılmaz ki. O ortadaki püsküllerin kullanışına hayran oldum. Elleri öpülesi arkadaşlarına selamlar, saygılar.

  2. teşekkürler sesibercim selamını arkadaşlara yarın iletirim eminim çok mutlu olacaklar…gerçekten bide canlısını görsen insanın böyle sarılıp uyuyası geliyor:)))

  3. eylülcüm bunlar çok ama çok güzeeeeel!…Ben de istiyoruumm..(yapmak yanii daha keyifli olur) Ellerine sağlık arkadaşlarının nefis olmuşlar nefiissss…ohh yumul yat bunlara ne güzel oluurrrrr..

  4. yok o hastalik bende de var. her gördüğünü yapmak. Sesii bizi koysunlar malzeme dolu bir odaya, arada yemek versinler sonrada unutsunlar hah .ha.. işte buben de bu yastıcıklardan yapıcam, Sesinin battaniyesi için kazaklar hazır.şimdi perdeciden janjanlı kumaşlar alacağım…sonra bu yastıklardan yapıp sarılıp sarılıp sıkıştıracağım….arkadaşlarının ellerine sağlık…

  5. Arkadaşlarına nasıl yapılacağını sorma şansımız var mı eylül? Kalıbı falan var mı, minyatür, elle çizim bile olsa görsek, kabataslak ta olsa

  6. yaa herkes birbirinin adını biliyor yaa ben neden bilmiyorum Ali’yi…..Ali kim?Sesim ben de yapıcam hatta perdeci döşemeciden fazla alabilirsem kumaşları sana da yollayacağım…

  7. oyyy sesi bebeğim sanırım biz kronik bir hastalık sahibiyiz…gördüğünü hemen yapmam lazım deyip evdeki herşeyi materyal gözü ile bakmak…bayılıyorum ama ben bu duruma…evet kış bitti giyilmeyen kazaklar tesbit edildi battaniye için…biriktirilen konserve ve plastik dondurma kapları bahar geldi saksı yapılacak…ee şimdi bide bu süslü yastıklar geldi girdi sıraya…off offf çok çalışmamız lazım çoookk…üstelik bu yastıkların ve benzeri tarzda yastıkların dikimini atv de berna laçinin programında verdiler…çoook da güzel oldu…o günden beri evde organze kumaş arıyorum :))bunları yapanlarında ellerine kollarına sağlık

  8. bağendiğinize sevindim arkadaşlar ..şimdi kermesten izin alıp geldim inşallah yarın gidince yapan arkadaşları bulabilirsem kabataslak çizimini alırım..eğer bulamazsam iyice inceler ben çıkarmaya çalışırım kalıbını sesicim ..daha yakın detaylarınıda resimlerim belki..bi yarın olsun bakalım..ya kızlar bi görseniz nasıl yumuşacık bişeyler …yaparsanız unutmayın boyutlarını biraz büyük tutun..bide esnek ince kumaşlar daha güzel şekil alıyor bilginize:)))cev cev cim organze kumaş değilde ben kumaş pazarında gördüm bu kumaşları hafif esnek ince lameli doreli onlar daha güzel olur bence..ön taraftakile o tip kumaşlar arkadaki yeşil ince kedi bastı kadife siyah olanda perdelik gibi ama baya ince bi kumaş…

  9. Benim kumaşlar hazır, çok feciii kumaş stoğum var, nerede güzel kumaş görsem belki birgün bieşey yaparım diye alırım. Bekliyorum hazırolda. İnnncecik taftalarım var, bir de lycralı kadifelerim, kokoş kırlentler yapacağım onları. Cevcev Berna Laçinin hangi günkü programı olduğunu hatırlıyor musun, atv arşivinde vardır belki, bakarım yaparım.Cevcev Ankarada mıydın sen? Kumaşçı tarif edeceğim sana. :c))

  10. sesiciiim eveettt ankaradayım…yuuuppiii…çok sevindim ankarada olmana :))berna laçin e huysuz konuk olmuştu o dikti…yapımı da çok basit…organze kumaşa cetvelve sabunla kareler çizdi…sonra onlar lastik iple dikti..bittiğinde çok hoş bir yasdık olmuştu…yuvarlak yastığında ortasını öyle yaptı kenarlarına saten geçirdi…tarif ediceğin kumaşçıyı merakla bekliyorum…:)))

  11. cevcevciimm sana kötü bir haber vereceğim üzülme tamam mı?…sesi ankara’da diiilllll:)hehe bana yakın,akyazı’da:=))

  12. cevcev abla sen üzülme sana da başbakan cumhurbaşkanı falan yakın :D Ama Nokturn Abla – “bana Meltem Abla” de artık diye isyanını bekliyorum haberin ola- ben seni İstanbul’da sanıyordum asıl süpriz bana oldu yane :DBir de belirtmeden geçemeyeceğim ben bu başlığı okudukça gülüyorum, okudukça gülüyorum Murat’la benim “puf” kelimesiyle ilgili bir hatıramız var da :DSibel Abla Aliiiiiii Ali Desideroooo :pedit:// kaç çıkışlıydı bu şarkı ya 90 mı diye düşünürken araştırdım buldum 1990 senesinde Geldiler albümündenmiş :)

  13. şeker çileğim ben istanbul’dayım ki zatiii:=))sen ne sandın allasen de?..Bir de isyan ediyorum artık BANA MELTEM ABLA DEEEEEE…(oldu mu:=))

  14. Cevcev Üzgünüm Ankarada olmadığım için. Orada okudum hala da her fırsatta giderim, İzmir Caddesinde Pırtı var, Moda Kumaş var bulabileceğin. Pırtıda daha uygun oluyor. Özelden semtini yazarsan daha çoook adres veririm, şu an merkezdekileri yazdım genel olsun diye. Çıkrıkçıları biliyorsundur zaten Ulusta, orada da çok otantik kumaşlar bulabilirsin. Oradan aldığım banyo peştemallerinden elbise dikmiştim, çok ilginç olmuştu.

  15. aaa sesicim akyazılımısın orda birsürü akrabam var benim bizde adapazarlıyız aslında ama istanbuldayız:))akyazının neresi dermişiiim..sonra millet ziyaretine gelirmiş:)))))))bütün net topluca:)

  16. eylül içindenim :0)) Zaten bit kadar yer.Beklerim efenim, memnun da olurum.Hemşehri çıktık bak eylül, gerçekten tanışmak isterim.

  17. sesim canımmm…ay bilmezmiyimmm…ankaranın her karışını hemde bilirim…çıkrıkçılar yokuşunda kişiliğimi kimliğimi kaybederim gidince…bide arka taraflarında antikacılar varki,o yaşamış eşyalar…ankara ya da beklerim topluca hepinizi…