Cumartesi, Aralık 10, 2016

Saray Yastığı

11

yastık
Küçük kızımın çeyizine yaptım. Yuvarlak yastıklardan farkı yanlardaki büzgüleri. Yaparken uğraştırdı ama değdiğini düşünüyorum :)

yastık

yastık

Paylaş
ayferce
Ben ev hanımıyım. Yıllardır farklı türlerde el işi yapıyorum. İki kızım var onların çeyizleri için farklı şeyler öğrenmek adına bu sene mefruşat kursuna gittim. Kızlarımın teşfikiyle bu siteye üye olup el işlerimi sizlerle paylaşmak ve bu sitede bilgi alışvrerişinde bulanmak istedim.

11 YORUMLAR

  1. arkadaşlar 2 gündür internetimde sorun vardı o yüzden yorumlarınıza teşekkür edip cevaplayamadım :(
    xmadame ve hülya gencay kenar yapımı çok küçük eşit karelere bölünüp çapraz teğelleme işiyle yapılıyo tekrar yaparsam fotoğraflayıp anlatmayı denerim.
    bilge ve zulaltan sizede çok teşekkür ederim :) çeyizlerden fotolar gelmeye devam edicek :)

  2. açıklaman için teşekkürler ayferce …
    daha öncede karelere bölüp teğelleme şeklinde bir çalışma görmüştüm ama o çiçek şeklinde oluyordu böylesi de çok hoş olmuş ama çapraz teğellemeyi kafamda canlandıramadım :D

  3. sevgili xmadame çapraz teğlleme ile ilgili bir iş daha yaparsam sizin için yapılış anını da görüntüleyeceğim. akılda canlandırmak bir an için zor olabilir ama görünce eminim sende denemek istersin :) harika tasarımlar çıkıyor :)

  4. çok güzel olmuş bende siyah düz yuvarlak yastık diktim bugün yarın ilk işim ortasına güzel bi broş almak olucak ortasını nasıl diktiniz tam göbek kısmını ?