26 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    aynısının tıpkısından benim kızımında var…tabii ,tıpkısı şaka. ama kışlıklardan çıkarınca yayınlarsam sen de anlarsın,aynı frekanstan gitmişiz… ay sutaşısı bile var. sahibini yerim.

  2. sesiber

    Amiiin, çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.Bizim kız büyümüyor ama yaa, böyle minicik, minyatür bişey. Annesi de öyleydi küçükken, balıkyağları, iğneler vs. yaptırırdı annem. Şimdi de sürekli rejim yapıyor, öyle teselli buluyoruz biz de:)Bu da annemin örüp benim süslediğim elbisesi.

    Bu da yazın yaptığım elbisesi.

  3. aydin gelini

    çok güzel bunlar.çime hep bir kızım olacağı doğuyor..senin resimlerin kızım doğunca işime yarayacakçok güzel..küçük insanlar….nede güzel yakışmıştır..eline sağlık sibel abla…müthişler…iyi günlerde giysin naz bebek :))

  4. gulenbayan

    ay ay ay defile yapsın bize küçük Naz’cık. Kelebekler gibi uçuşan bu güzel elbiseleri son haline getiren ellerinizi seveyim sesiber’im.Naaaaz güle güle giy teyzem :)

  5. shane

    örgü elbiseden leyla için kopya çekmek istiyorum ben :) telif hakkı sorunu yaşar mıyız sesiber?

  6. sesiber

    Demtcim, Gülencim çok teşekkür ederim :)Aylin ben Leyla’yı Ada’ya istemeye gelicem ya; o zaman ödeşiriz. Pek adil bir takas olmadı galiba:))

  7. akoni

    sesiber, bu kadar olur haaa! inan ki bu pazenden aynı renk ve aynı desenli bende de var, yaka kısmı da aynı renk örgü işlenmiş.:)) Antalya’daki evimde gidince çekecem resmini ekliyecem..

  8. nazesen

    Çok güzel ne şanslı bu ufaklık böyle marifetli akrabaları var.Bu arada sen teyzemisin ,annemi ? Hatırlarmısınız Cemil İpekçi Azra Akına dünya Güzellik yarışmasında giymesi için gece elbisesi dikmişti pazenden.Bu kumaşlar harika.

  9. sesiber

    Çok teşekkür ederim arkadaşlarım :)Naz benim yeğenim. Kızım yok, keşke olsa (idi) ama yok :(Teyzelik te annelik gibi aslında, onlar olduktan sonra özlemimi giderdim inanın.

  10. fiamma1

    Her iki elbise de bıcır bıcır olmuş, annenin de senin de ellerine sağlık Sesiberciğim.Çocukken annem de bize kışın pazen yazın poplin bu tür elbiseler dikerdi. Ahhh bu elbiselerin içinde düşünemiyorum onu:)) Bir ısırıkta benim için alır mısın?

  11. belgin41

    Sevgili sesiber, her ikiside çok şirin olmuş.Ellerinize emeğinize sağlık. Pazen elbisenin yaka kısmının örgü ile tamamlanması fikrini çok beğendim.Sevgiyle kalın….

Bir Cevap Yazın

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum