Şişeden Yapılmışlar…

-

Şişe değerlendirme veya şişe süsleme böyle olur. Daha önce de çok görmüştük şişe yenileme çalışması ama bunlar cidden çok hoş olmuşlar. Yani en azından ben çok beğendim. Güzel bir süs eşyasına dönüşmüş:)

İşte Link

17 yorum gelmiş

  1. ayme

    :)) çok hoş olmuşlar.. benim de 1 ltlik fanta şişesinden yaptığım kadınlar var:)) tabi benimkiler baya bi ton ton.. resimlerini çekersem ekleyeyim barii..

  2. sari melek

    hepinize çok teşekkür ediyorum. ayme seninkileri de merakla bekliyoruz canım. güneşedoğru haklısın sitede yapılışını vermemiş ama benim elimde bir şişe var ben yapıp yayınlıyım onu. alt tarafını kumaş kaplamış, üst kısmını yün ip sararak yapmış. şişenin ağız kısmına tutkallı hamurla kafa yaptım mı olur biter:)) saçlar için çözüm çok. bu bir kısmını fimodan bir kısmını hani şu kordon şeklinde kıvrımlı tokalar var ya ondan yapmış. ama ben de başka tercihlerde var. çıt çıtlı saç tokalar var ya onlardan var bende. yaptığım bebeklere saç yaptığım için almıştım. onunla gerçek saç yapayım bari:))

  3. lavinya76

    çok güzeller bayıldım ama sanki fabrikasyon gibi duruyorlar. yukardaki tarifle böyle bir şey yapamam sanırım:( ama çok beğendim.teşekküler

  4. sari melek

    çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için. lavinya76, güneşedoğru da nasıl yapılıyor acaba demişti. ben anladım sanırım. elimdeki boş bir şişeden yapıyorum şu an. bitince yayınlıycam. aşama aşama da anlatıyorum:) umarım bunlar kadar güzel olur:))

Bir Cevap Yazın