Perşembe, Aralık 8, 2016

17 YORUMLAR

  1. :)) çok hoş olmuşlar.. benim de 1 ltlik fanta şişesinden yaptığım kadınlar var:)) tabi benimkiler baya bi ton ton.. resimlerini çekersem ekleyeyim barii..

  2. hepinize çok teşekkür ediyorum. ayme seninkileri de merakla bekliyoruz canım. güneşedoğru haklısın sitede yapılışını vermemiş ama benim elimde bir şişe var ben yapıp yayınlıyım onu. alt tarafını kumaş kaplamış, üst kısmını yün ip sararak yapmış. şişenin ağız kısmına tutkallı hamurla kafa yaptım mı olur biter:)) saçlar için çözüm çok. bu bir kısmını fimodan bir kısmını hani şu kordon şeklinde kıvrımlı tokalar var ya ondan yapmış. ama ben de başka tercihlerde var. çıt çıtlı saç tokalar var ya onlardan var bende. yaptığım bebeklere saç yaptığım için almıştım. onunla gerçek saç yapayım bari:))

  3. çok güzeller bayıldım ama sanki fabrikasyon gibi duruyorlar. yukardaki tarifle böyle bir şey yapamam sanırım:( ama çok beğendim.teşekküler

  4. çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için. lavinya76, güneşedoğru da nasıl yapılıyor acaba demişti. ben anladım sanırım. elimdeki boş bir şişeden yapıyorum şu an. bitince yayınlıycam. aşama aşama da anlatıyorum:) umarım bunlar kadar güzel olur:))