Sizce Bu Daireden Ne Yapmışlar?

-

bence bir bakın beğeneceksiniz..

yuvarlak ceket yapmışlar bence çok hoş çokta kolay siz nedersiniz? dikişten biraz anlayanlar yapar.

link

29 yorum gelmiş

  1. süper..bu çalışmanın bir ölçüsü çapı v.s. bilgilerinide bulsaydıkta kışlık kaşmir kumaştan dikiverseydik süper olurdu..

  2. gunesedogru

    iklim79 diyor ki;süper..bu çalışmanın bir ölçüsü çapı v.s. bilgilerinide bulsaydıkta kışlık kaşmir kumaştan dikiverseydik süper olurdu..

    bu bilgilerin hepsi var canım

  3. xvaveylax

    yorumlarınız ve beğenileriniz için çok teşekürederim.iklim dairede ölçu yazıyor. bide bu sitede. anlatımı var çeviri yaparak baka bilirsin linki de bu..

  4. xvaveylax

    onlar kumaşı ikiye katlayıp kesmişler birde daha kolayı var.kumaşı 4 katlayın istediğiniz ölçude bir ipi kaleme bağlayın ipin ucu ortadaki köşede sabit tutun ve kalemle ipin boyu kadar kumaşun açık bölumunu çizin her tarafi sabit aynı ölçude bir daire elde etmiş olacaksını elimden geldiğince anlatmaya çalıştım umarım başarmışımdır :))

  5. dilsu

    ben de çok beğendim ama bu dairenin büyüklüğünü kendi vücudumuza göre nasıl ayarlıcaz ? ben minyon tipliyim mesela ne kadar yapmalıyım acaba?

  6. xvaveylax

    vucudunuzun ölçusunu göyus kısmında alın nekadar bol durmasını istiyorsanız onu da mezurayla ayarlayın.o ölçuyu 2 ye bölun 4de katladığınız kumaşın içte duracak köşeden kesilecek kısma kadar tutum orda sabunyada kalemle çizin.yada pas etiğim ipi o ölçuce tutarsın aslında çok basit keşke yakın olsam hepinize keserdim ama dikime karşmazdım dikişi sevmiyorum.anlatımı kötu kabul ediyorum umarım anlatabiliyorum :))

  7. alya nurten torum

    bende yapıcam bundan.bunun böyle yakalı giyilenini bide etek ucunu yaka gibi yapıp ters giyince bolero gibi duranını görmüştüm.ölçüleri olduğu iyi oldu.haftalardır ilk kez bişeyi tutucam.

  8. mavisofra

    ya vavayla tutuklarımdan geldim bu yazıya yorumlarda grünmüyo valla bende alyanın bişey tutmasına hayret ettimm gece kafama atlıldı bu model valla bir yapsada görsek

  9. bu modeli uygulayan var mı? Veya böyle basit bir model önerisi olan elimde bordo bir kumaşım var….

Bir Cevap Yazın