Çarşamba, Aralık 7, 2016
Sizce Bu Daireden Ne Yapmışlar?

29 YORUMLAR

  1. süper..bu çalışmanın bir ölçüsü çapı v.s. bilgilerinide bulsaydıkta kışlık kaşmir kumaştan dikiverseydik süper olurdu..

  2. iklim79 diyor ki;süper..bu çalışmanın bir ölçüsü çapı v.s. bilgilerinide bulsaydıkta kışlık kaşmir kumaştan dikiverseydik süper olurdu..

    bu bilgilerin hepsi var canım

  3. onlar kumaşı ikiye katlayıp kesmişler birde daha kolayı var.kumaşı 4 katlayın istediğiniz ölçude bir ipi kaleme bağlayın ipin ucu ortadaki köşede sabit tutun ve kalemle ipin boyu kadar kumaşun açık bölumunu çizin her tarafi sabit aynı ölçude bir daire elde etmiş olacaksını elimden geldiğince anlatmaya çalıştım umarım başarmışımdır :))

  4. ben de çok beğendim ama bu dairenin büyüklüğünü kendi vücudumuza göre nasıl ayarlıcaz ? ben minyon tipliyim mesela ne kadar yapmalıyım acaba?

  5. vucudunuzun ölçusunu göyus kısmında alın nekadar bol durmasını istiyorsanız onu da mezurayla ayarlayın.o ölçuyu 2 ye bölun 4de katladığınız kumaşın içte duracak köşeden kesilecek kısma kadar tutum orda sabunyada kalemle çizin.yada pas etiğim ipi o ölçuce tutarsın aslında çok basit keşke yakın olsam hepinize keserdim ama dikime karşmazdım dikişi sevmiyorum.anlatımı kötu kabul ediyorum umarım anlatabiliyorum :))

  6. bende yapıcam bundan.bunun böyle yakalı giyilenini bide etek ucunu yaka gibi yapıp ters giyince bolero gibi duranını görmüştüm.ölçüleri olduğu iyi oldu.haftalardır ilk kez bişeyi tutucam.

  7. ya vavayla tutuklarımdan geldim bu yazıya yorumlarda grünmüyo valla bende alyanın bişey tutmasına hayret ettimm gece kafama atlıldı bu model valla bir yapsada görsek