Spiral bardak altlıkları

-

tig-isi-bardak-altliklari
Kış geldi mi şişlerimi yünlerimi alır çorap örmeye koyulurum. Şu sıra örmekte olduğum çoraplar renk itibarıyla kışa uygun koyu tonlarda. Hal böyle olunca arada içimi açacak renkte işlerle uğraşmaya ihtiyaç duyuyorum. İşte bu bardak altlıkları da bu çorap örme molasında ortaya çıktılar.

tig-isi-bardak-altliklari-1
Yapımı oldukça basit olan bu bardak altlıklarını sıradan olmaktan çıkarıp dikkat çekici hale getiren adından da anlaşılacağı gibi üzerinde spiral şekilde ilerleyen krem renkte çalıştığım hat. Bu hattı her bir parçayı bitirdikten sonra iç taraftan başlayıp dışa doğru ilerleyerek yaptım.

tig-isi-bardak-altliklari-2
2.5 numara tığ ile ördüğüm bu bardak altlıklarının bir de minik askılıkları var. Bu da bu renkli bardak altlıklarını mutfak dekorasyonunda kullanılabilir hale getiriyor.

tig-isi-bardak-altliklari-4
Çok severek ve bir çırpıda ördüğüm bu bardak altlıklarından sonra çoraplara kaldığım yerden devam ediyorum, çok yakında bitmek üzereler. Diğer çalışmalarımı da blogumda bulabilirsiniz.

2 yorum gelmiş

  1. shane

    gene döktürmüşsünüz. işlerinize de sunumunuza da diyecek yok. daha çok işinizi paylaşmanızı bekliyoruz :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kullanışlı ve dekoratif tığ işi tutaçlar

| | 8 Yorum

Yetenek yarışmalarını çok seviyorum. Bu yarışmada konusu ve katılım şartlarının uğraştırıcı olmaması nedeniyle beni cezbetti. Hem kullanışlı, estetik, diğer çalışmalara benzemeyen ve en sevdiğim malzeme yün ile yapılan bir çalışmayla...