Sünger Bob yastık

-

sunger-bob-kumas-yastik-modeli
Merhabalar herkese. Büyük küçük herkesinin ilgisini çekebilecek, dekoratif yastıklara ben de birini ekledim. Bugünkü paylaşımımda patchwork kumaşından diktiğim Sünger Bob karakteri var. Çizgi filmini sevmeyen var mıdır ki acaba? Yastığı da kendi gibi sempatik oldu. Dikiş makinesinde yastığı diktim. Sonra da kollarını ve bacaklarını elimde diktim. Sünger Bob’un kravatı ve önden çıkan o iki dişi de eksik kalamazdı herhalde. Bunun gibi dekoratif yastıklardan daha çok dikim sevdiklerime hediye etmek istiyorum. Herkese sempatik geliyor bu tür yastıklar sanırım. Kardeşime hediye olarak diktiğim yastığımı umarım beğenirsiniz. Bebekler için takı yastığı olarak da kullanılabilir. Yapım aşamalarına bakmak isterseniz buyrun bloguma :)

clear2211

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

4 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın