TEMMUZDA DOĞACAK OLAN GÖZÜMÜN NURU OĞLUMA YASTIK YAPTIM AMA BİRŞEY EKSİK?

-
son olarakta böyle bir yastık çıktı ortaya :)

böyle bir yastık çıktı ortaya :) nasıl yaptığım ise içerde.

içten ilk önce diktim sonrada kenarlarını tığ ile bu şekilde ördüm bayagı zor oldu ama

sonra kalan büyük kumaşı bu şekilde kestim

ortadan ikiye kestim
ortadan ikiye kestim

bu şekilde bir promosyon ürünü vardı eşimin kullanmadığı bende onu emzirme yastığı yaptım

45 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Şirin olmuş, elinize sağlık fakat emzirme yastığı biraz daha geniş oluyor sanki. Belki fotoğrafta öyle görünüyordur ama boyun yastıklarına benzemiş. Bebişinizle güle güle kullanın.

  2. yalnzben83

    ÇOK CİCİ OLMUŞ . YALNIZ BİRŞEYİ ÇOK MERAK EDİYORUM NASIL KULLANILIYOR BU. ANLATIPTA BENİ AYDINLATIRSANIZ ÇOKSEVİNİRİM

  3. baharrrrr

    gülü güle kullan canım. tecrübeli olduğun için soruyorum cahilliğime ver nasıl kullanılıyor bu? elinde bi resmini çekebilir misin?

  4. SEMYIL

    sanırım o boşluk kısmı sizin belinize geliyor değilmi.bende bir yakınımda gördüm gerçekten çok kullanışlıhatta bebegi kucağınızda tuttuğunuz zamanda kullanabilirsiniz.ellerinize sağlık güzel olmuş. :))

  5. sserapp

    Asıl amacı emziriken bebeğin rahat etmesi.Özellikleri:•Tek elinizle belinize geçirip bebeğinizin emzirme için doğru yere yani göğüs hizanıza gelmesini kolayca sağlayabilirsiniz.•Kullanırken başkalarının yardımına ihtiyaç duymazsınız, bir elinizde bebeğinizi taşırken bile!•Yumuşak formu ile bebeğinize tıpkı anne kucağı gibi güvenli ve rahat bir ortam, anneye de yorulmadan yani dilediği kadar uzun süreyle emzirebileceği ergonomiyi sağlar.•Siz bebeğinizi beslerken yanlış duruş, hareketsiz kalma veya uzun süreli güç harcama nedenleriyle oluşabilecek sırt ve kol bölgesi kas gerginliği ya da ağrılarına son verir, sağlığınızı korur.•Hem emzirme hem de biberonla besleme sırasında ihtiyaç duyduğunuz rahatlığı ve güvenliği sunar.•Herhangi bir oturma biriminde hatta yatarken bile güvenle kullanılanabilecek şekilde tasarlandığı için özel bir emzirme koltuğuna olan ihtiyacınızı da ortadan kaldırır.

  6. baharrrrr

    o minder bele tam oturuyor mu? çocuğu koyunca alttan tutmaya gerek mu? anlamadım nasıl kullanıldığının resmini görsek :)

  7. SEMYIL

    sserapp çok güzel açıklamış:)) teşekkürler.hani eskiden emzirmek için oturduğumuzda dizimize yastıkfilan koyardık ya işte bu o görevi görüyor.oturunca belimize simit gibi bu yastığı yerleştiriyorsunuzbu sayede siz daha düzve dik oturabiliyorsunuz ve kollarınızda o kadar yorulmuyor.:)))

  8. baharrrrr

    gonuldenele sağol canım şimdi anladım :) ama ben bunun hazırını alırım sanırım gerçekten iş görüyorsa. dikişle aram yok çünkü hayatta yapamam. o gönderdiğin sitedeki güzelmiş:)

  9. merytolg

    herkese çok teşekkür ederim..LİNK YOLLİCAKTIM AMA ABLAM YOLLAMIŞ SAĞOLSUN .. BELİNE GEÇİYOR BİR TARAFI BİR TARAFINIDA BEBEGİN BOYNUNA SARIYORSUN RAHAT EDECEK ŞEKİLDE BENDE DENEYECEĞİM AÇIKCASI İLK BEBEĞİM OLACAK :=))HAZIRLARIDA VAR TABİ ÇOK ŞEKERLER HEMDE AMA YAPILABİLİR BİR YASTIK OLDUĞU İÇİN BEN ELİMDE YAPTIM

  10. merytolg
    BU ŞEKİLDE BELE GEÇİRİLİYOR BİR TARAFI DİĞERİDE AYIMIZA :)) HEMEN ÇEKTİM REİMİ TİPİME BAKMAYIN LÜTFEN EV HALİ :p
    MAMA YEDİRMEYE YARIYORMUŞ BÖYLE
    MAMA YEDİRMEYE YARIYORMUŞ BÖYLE
  11. merytolg

    SERAP teşekkürler evet bu linkteki yastığı yapmaya çalıştım bu arada resimler açıklayıcı olmadı pek tek başımayım evde kendim çektim anca bukadar oldu :=)

  12. tuanaderin

    sevgili arkadaşım,çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Bende kullanmıştım bundan benimkide daha büyüktü bütün belimi kaplıyordu,rahat birşey.Bu arada hamile olduğunuda öğrendim,sana yeni bebeşinle bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.Doğunca gösterirsin artık resmini oğluşunun.Benim yerime karnını sev ,teyzenin biri sana selam söyledi öptü de.

  13. tuanaderin

    amannnn şunuda bak sen,nasıl ağzını açmış,yerim ben onu.Benimde kızım 3 yaşında,yakın bir devrede bende yaşadım bu güzel şeyleri.Allah bahtlarını güzel etsin inşallah.

  14. ayme

    bende bu ay doğum yapıcam. çok heycanlıyım. bu yastıktan bende yapmak istedim hep ama kalıp bulamadım . beceremedim:( çok güzel ve kullanışlı olmuş.

  15. merytolg

    herkese çok teşekkür ederim ama bu benim bebeğim değil arkadaşım yollamıştı bende sizlerle paylaşmak istedim ..TEŞEKKÜR EDERİM TEMENNİLERİNİZ İÇİN ÇOK MUTLU OLDUM SAĞOLUN:)

  16. gulseyhan

    ahhh canımyaa neguzel yatar o yastıkta sevesım geldı benım oglumda temmuz dogumlu allah sag saglım güle güle buyutmek nasıp etsin canım

  17. acemihobici

    canım, yastık yaptım ama birşey eksik demişsin. çok güzel olmuş yastığın, eksik olan şey; bebeğin!!!, o da temmuzda gelecekmiş az kalmış sabret. güle güle kullanın ana oğul inşallah.

  18. merytolg

    yok ablacım ilk haliydi bu onayda 3 gün bekleyince bende duramadım yaptım bişeyler ekledim :) fikirler gelmeden ben hemen yolliyim size istedim son halini nasıl diye ama begendiniz teşekkürler :)temennilerinede tabiki..

  19. gelincigin dunyasi

    canım ben de ilk emzirme yastığını 10 marfette gördüm daha önce bi haberdrdim böyle bişiy olduğunu yakından hiç görmediğim ama 10 marifette gördüğüm kadarıyla aynı olmuş ellerine sağlık. bebeğinde rahat rahat bi yeri incindmeden karnını doyursun:)

  20. merytolg

    O KONUDA BAŞARILI OLURMUYUM BİLMİYORUM AMA SANIRIM İNCİTMEDEN DOYURURUM KARNINI BIRICIĞIN :)TEŞEKKÜR EDERİM ABLACIM DÜŞÜNCELERİN İÇİN ..

  21. akoni

    sevgili merytolg, inan ki beni bile heyecanlandırmayı başardın.. 2,5 aylık torunum var yemin ederim doğuma son bir hafta kala uyuyamadım, bebek doğdu bana uyku bastırdı:)) bu yastıktan torunuma ben de diktim, bu yastıklar emzirmek için aslında pek kullanışlı değil.. Şimdi hemşireler zaten nasıl emzirmen gerektiğini detayları ile anlatıyorlar.Seni kutluyorum, elde bu kadar güzel dikilebilir.. Kenarlarını tığla örmen yastığı daha da güzelleştirmiş.. bebeğinize anne ve babası ile birlikte sağlıklı bir yaşam diliyorum..Bebeğiniz, mutluluğunuzu daha da perçinleştirecektir..Her şey gönlünüzce olsun

  22. esinsel

    ne kadar güzel,ellerinize sağlık,bebeğinize de maşallah :)) anne karnında bile tatlılığı belli,canım benim.

  23. merytolg

    SEVGİLİ AKONİ ESİNSEL NEDUK HEPİNİZE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH OLMAYANLARADA NASİB ETSİN OLANLARADA CAN SAĞLIĞI VERSİN İNŞALLAH..AKONİ;FİKİR ANNESİ SENSİN ZATEN ABLACIM .)

Bir Cevap Yazın