Cumartesi, Aralık 10, 2016

Tığ işi bileklik

36

Tığ işi bileklik
Çiçekçilerin arajman süsü niyetine kullandığı boncuğu, tığ işi kullanarak bilekliğe çevirdim. Boncuğun pırıltısı az geldi gözüme, şıngır mıngır edecek pulları da ekledim ve sonuç bu oldu. Adını şıngırtılı bileklik mi koysaydım acaba?

Paylaş
zulaltan

36 YORUMLAR

  1. şanay ve shane çok teşekkürler :) bugün sıcak başıma geçmiş galiba bilekliği yolladığımı unutmuşum aa bu bileklik kimin dedim bir saniye sonra jeton düştü :)

  2. :) o şekilde bakınca beğendiniz mi peki? “ne güzel bileklik, şıkır şıkır, kim yapmışsa ne güzel olmuş” dediyseniz ne güzel!

  3. shane başkasının sanınca beğendim sonra benim yaptığım bir şey olduğunu anlayınca çok sıradan gördüm aa benmişim dedim :) komşunun tavuğu bana kaz görünüyor hep :)

  4. kahvesevmem eeh idare eder bugün de o kadar güzel takılar var ki benimki sönük kaldı. beğenmene sevindim yinede kahvesevmem çok teşekkürler :)

  5. shane :) annem hep komşunun kızını benden iyi görünce yan etki yapmış kendi yaptıklarımı eeh idare eder diyorum :) ömrüm komşu kızıyla kıyaslanmakla geçti ;)

  6. bayıldımmm fılızcım cok cok guzelll…ee ben buna yorum yapmıştım face den mı yazdım acaba…aaaa yaslanıyomuyum ben yaa :)))

  7. serpilciğim teşekkürler :) evet bu bilekliği facebook sayfamda beğenmiştin buradaki yorumuna ayrıca teşekkürler :) bendeki unutkanlığı görsen tam komedi film çıkar :)

  8. çok güzel gösterişli olmuş bence boynunada yaka gibi aynısından yap takım takarsın :) ben çok beğendim ellerine sağlık….
    başka başka renklerden de yap :)

  9. çok sağol yağmuryüreklim :) yağmuryürek boyunluk olarak da güzel durur ucuna bir kurdele bağlarım boyunda da kullanırım:) bu boncuğun devamını bulmam gerek çiçekle beraber gelen bir boncuk :)

  10. zulaltan gerçekten çok süper bir daha apacak olursan ipini renkli ap bence daha güzel olur ya daa siyah falan… ellerine sağlık cidden bak bak doyamıyorum :D :D :P

  11. asya007 çok teşekkürler :) benim klavyedeki harflerde arada greve gidiyor yazmam diye tutturuyor y harfi olmadan da kelimeyi anladım üzülme y harfi sıcaklardan bunalmış heralde :D

  12. ya eşşeklik mi ettim yaa. ayrıca pakistanlıya çinli dedim filan ama oruçtandır yaa. hem ingilizcesiyle bizi döver parça pinçik eder. biz de ingiliz sömürgesi olsaydık acaba diyorum ingilizcemiz upper seviyede olabilir miydi?